beantwoord

Dank aan de medewerkers in Belgie!

• 21 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 441 Bekeken

Beste mensen,

Hierbij wil ik de NS en zijn medewerkers bedanken voor alle hulp en tips bij het oplossen van ons reis probleem.

Vandaag eindelijk goed nieuws. "De trein" (lees: reactie van de NS) was weer te laat maar het is grotendeels opgelost:

1. De boetes zijn kwijt gescholden.
  2. Het hotel word vergoed.
  3. Deel van de reis word vergoed (meer dan acceptabel.
En ik heb zeer duidelijke instructies gekregen hoe een klacht te maken naar de V&S en de NS conducteur, de personen in kwestie mogen best weten hoe vreemd hun gedrag is geweest.

Nu wil ik ook graag alle zielige mensen bedanken hier die het nodig vonden een belediging te maken naar mij, en ik las, ook soms naar andere (nieuwkomers).

Misschien wist je het nog niet maar op een "service forum" als deze zal je niet altijd blije mensen treffen.

Nu geef ik direct toe, ik ben grof gebekt, als je liever alleen mooi weer mensen ziet wat doe je dan hier? (je weet precies wie je bent en wat ik bedoel, toch?!)

Nu wil ik graag positief afsluiten:

SUPER DANK AAN AL DIE MENSEN DIE TIJD HEBBEN GESTOKEN IN HET GEVEN VAN TIPS EN INFORMATIE. JULLIE ZIJN VOOR MIJ DE HELDEN VANDAAG.

Ik zit momenteel aan de wijn en kaas op een terras in onze studenten stad. Ja ik ben met de bus, maar misschien ga ik wel lekker terug met de trein. Maar ik durf nog niet echt. Die V&S man(nen) zullen straks nog bozer zijn als de mananger hem aanspreekt op zij gedrag. Iets zegt me dat ik deze man niet moet vertrouwen. Hij heeft immers mijn naam en hij werkt nog vanuit het duister (hij en zijn niets zeggende, weg kijkende consorten). Overigens kan de teamleider ook een klacht verwachten. Ik ken deze zure meneer een beetje hij werkt al jaren als BOA en bij de NS. Hij liep gewoon weg bij een "lastige klus" en liet zijn jonge jongens het oplossen. Hij liep ook trouwens niet zomaar weg. Maar dat is voor later, dat is ZO niet netjes!

Wel wil ik graag "de heer van de V&S" danken voor zijn inzet (ik noem even geen namen, zo ben ik niet). Ik had U beloofd U op de hoogte houden. Misschirn zie je dit, jij moet voor team leider gaan want van al de 13 V&S-ers die bij deze zaak betrokken zijn geraakt ben jij de enige geweest die normaal vriendelijk doch kordaat heeft opgetreden en volgens mij bent U ook nog in staat geweest niet de eigen collega's in het harnas te jagen. Ik was (ben) zeer onder de indruk! Toppie! +1 voor U.

iCQ,

Over-and-out

(i'll be back to clean up my mess and share some, where possible, postive details)

icon

Beste antwoord door MoDe 21 augustus 2019, 20:23

Dus je hebt meer gekregen dan verwacht (en NS normaliter geeft) en je geeft hier een aantal mensen een trap na, terwijl de toonzetting ook in dit bericht niet helemaal positief te noemen is.
Bekijk origineel

8 reacties

En ja hoor weer vind ik, bij het maken van 1 post, weer meerdere bugs. Deze keer twee bugs.

En sorry forum vriend (ik ben je naam kwijt) maar dit zijn wel degelijk bugs. Dat met die IMG tag de vorige keer kan je natuurlijk ook een feature noemen maar even voor de duidelijkheid dat was niet de bug die ik bedoelde! (je was wel heel warm)
Reputatie 7
Badge +2
Dus je hebt meer gekregen dan verwacht (en NS normaliter geeft) en je geeft hier een aantal mensen een trap na, terwijl de toonzetting ook in dit bericht niet helemaal positief te noemen is.
Reputatie 5
Badge
En ja hoor weer vind ik, bij het maken van 1 post, weer meerdere bugs. Deze keer twee bugs.

Meld het dan in dit forum:
https://community.ns.nl/ns-nl-51

Dan kunnen de forumbeheerders het doorgeven aan forumbouwer Insided.

Gatver weer zo een mooi weer mens. Altijd maar net alsof doen dat de zon schijnt. Niet vertrouwen zulke gasten mensen! Ja tuurlijk ga maar lekker weer met mijn woorden spelen super user mods.

Flauw hoor dat ge-edit zonder melding. Ik breek helemaal geen forum regels. Er zijn een aantal mensen hier met een persoonlijke agenda.

Maargoed, echt ermee zitten kan ik niet. Ik ben recht door zee en ik loop recht over straat... sommige mensen zie je naar de grond kijken of zichzelf in een auto of huis opsluiten. Hoe zou dat nu toch komen?

Ik heb minder gekregen dan ik had verwacht en dat zal altijd zo blijven. Maar waar ik onrechtmatig word behandeld sta ik op. Jij niet natuurlijk... IK WEL.

//BACK-ONTOPIC = nee ik heb NIET meer gekregen dan verwacht. Je maakt weer een denkfout:

het is alvolgt:

1 ik koop voor honderen euro's een kaartje
2 ik verwacht met dat kaartje thuis te komen

etc. etc.

Moeilijk he?

Daarnaast is er ook nog een dag verdwenen, mijn reis partner heeft een behoorlijk stress moment gehad door die heren in het blauw. Je kan daar makkelijk over doen, of zeggen dat het haar eigen schuld is. Maar ik daag je voor het gerecht hoor! PAS OP! Zij heeft een paar dagen last gehad van inwendige bloedingen. Ik zag een andere dame hier (ik zal je naam niet weer noemen want dat verdien je niet) daar bijna laconiek over schrijven. Zo van "acht ja wat een zeurpiet en oude H03R die iCQ"...

Ik denk dat je jezelf zo iets NIET WIL toewensen. Ik denk ook dat NIEMAND hier zo een reis met de NS wil maken als wij. Dat het nu deels is opgelost is niet meer dan normaal, we leven in een rechtstaat hoor!

In iedergeval weet ik, dat als je iets ziet wat niet goed is, dat je dan moet OPSTAAN. En als het echt niet goed is, moet je en HOEF JE in Nederland EN bij de NS dus niet huilend weg te lopen. Nu mag je best weten dat zij EN ik wel gehuild hebben. Nee niet op straat... zij toen ze terug thuis was en ik een paar dagen na haar. Wat een vreemde gang van zaken.

En trap na geven? Wat bedoel je daarmee? Ben jij nu niet diegene die een trap na probeerd te geven?

OH ZIJN BERICHTEN ZIJN NIET HELEMAAL POSITIEF te noemen, ga een ander pesten, je hoeft hier helemaal niet te reageren mevrouw @MoDe.,, jij bent vast een schaduw account van Abbey... of een vriend. Is het niet?

Het zelfde geld voor U... ga in de stilte coupe zitten aub als u ons niet rustig genoeg vind. Het spijt me mevrouw, FIJNE DAG. (ja natuurlijk proberen we wat rustiger te zijn, u helpt niet echt overigens).

En ja hoor weer vind ik, bij het maken van 1 post, weer meerdere bugs. Deze keer twee bugs.Meld het dan in dit forum:
https://community.ns.nl/ns-nl-51

Dan kunnen de forumbeheerders het doorgeven aan forumbouwer Insided.

Nee dank Aar, daar zijn vast betaalde mensen voor. Ikzelf heb het trouwens niet zo op bedrijven die "klanten als proefkonijnen gebruiken".

Trouwens @Aar wat een leuke site heb je! PHP e.d. veel mensen verfoeien PHP vandaag de dag maar ik vind het nog steeds een heerlijke en bruikbare programmeer taal.

Fijne dag al te samen,

P.s. het kan regenen morgen, dat is helaas niet mijn schuld, hoe graag je ook iemand hebt om je eigen gal op te spuwen. Dat gaat je bij mij, helaas vandaag, niet lukken "vriend". Dus nee, ik heb mij ook niet voorgesteld als "het zonnetje in huis" want... DAT WAS JIJ TOCH (voor ik kwam).
Tip voor mensen die mij niet mogen, wen eraan, ga weg of zeg gewoon: IK MAG JOUW NIET of zo. Zijn we ook klaar.

Het lijkt me met name voor U niet handig om je als een trol te gedragen.
Badge +3
Maargoed, echt ermee zitten kan ik niet. Ik ben recht door zee...
Ja, nogal behoorlijk! 🤣

Lekker laten gaan, wees welkom. Voor jou is iets opgelost en wie je geholpen heeft (of juist niet) doet er verder niet toe. Mijn mening, en diegenen weten dat zelf ook wel, denk ik. 😴

Maargoed, echt ermee zitten kan ik niet. Ik ben recht door zee...Ja, nogal behoorlijk! 🤣

Lekker laten gaan, wees welkom. Voor jou is iets opgelost en wie je geholpen heeft (of juist niet) doet er verder niet toe. Mijn mening, en diegenen weten dat zelf ook wel, denk ik. 😴

Super dank hoor Roben! En echt mijn welgemeende excusses aan iedereen die mijn woorden echt niet zien "zitten". Wist je, soms denk ik dat ik grappig ben, maar dan ben ik het helemaal niet! Hoe dom kan een mens zijn? (niet veel dommer dan ik, dat mag nu wel duidelijk zijn)

P.s. ik kwam deze forum stationshal binnen met het sterke gevoel niet "gehoord" te worden, dat is waarschijnlijk de reden van mijn wat "luide binnenkomst". Sorry............ 😥
Ik sprak net met mijn voormalige reis partner aan de telefoon in Taiwan (het is ochtend daar nu).

Mijn god, wist ik veel! Mevrouw heeft al haar hele leven last van een vorm van bloed armoede (als ik het goed begrepen heb, de vertaling is soms lastig). Super erg om te horen en nog erger voor haar natuurlijk!

Iets met de vorm van rode bloed lichaampjes dit en dat. Normaal heeft ze niet zulke "spontane bloedingen hier en daar". Zo stelde zij net dat het niet geheel alleen van de spanningen is geweest.

Dat is wel belangrijk om te weten! Ik vond het zelf al wel een beetje vreemd. Zo vaak komt het toch niet voor dat mensen van puur spanning of stress bloedingen (kunnen) krijgen?

Nu weer een deel "opgelost". Ik ga snel slapen anders raak ik m'n ritme kwijt, ik wilde dit nieuws toch even delen. Morgen weer een dag, ik zal proberen met het juiste been uit bed te stappen. 😉

Ciao ciao 🖐and be well all!

Reageer