De Chat Functie van NS . NL

  • 17 June 2021
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

Ik heb het gevoel dat die mensen die de achter de officiele chat van NS punt NL werken, na 21:00 uur er geen zin meer in hebben en dan liever TV kijken of slapen en dan hun laptop ingelogd houden zodat het lijkt alsof ze werken en dan doorbetaald krijgen terwijl ze eigenlijk aan het TV kijken of aan het slapen zijn. Makkelijk geld verdienen zo. Ik probeer al een week te chatten over een betaling van mijn NS FLEXdie ik heb gedaan maar krijg niemand om aan de chat. Echt Nederland, vol luie mensen de makkelijk geld verdienen


6 reacties

Heb het voor je gecontroleerd, de 25 euro is binnen! Als je zo voldoende weet wens ik je een fijne avond!  Bovenstaande is afsluiting van een chatmedewerker die ik dan toch eindelijk aan de chat-functie kreeg. Mijn vraag aan de medewerker hierop was: Meestal sluit je toch af door te vragen of je de klantverder nog ergens mee kunt helpen? Of zie ik dat verkeerd. 

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Geen idee wat je vraag was, reden voor contact met de Klantenservice dus.

Als men vergeet om te vragen of je vraag naar behoren of naar verwachting behandeld is, heeft de medewerker een extra cursus nodig.

Als het om een klacht ging dan is die ook geregistreerd als het goed is. Krijg je een bevestiging (maar geen terugkoppeling) van per e-mail.

Klantcontact sluit je niet zomaar af inderdaad (les voor NS)

Je bent niet de eerste, dat scheelt misschien… :sleeping:

Goedemiddag AshokIrfanHar en welkom bij de NS Community!

Ik kan moeilijk voor al mijn collega’s spreken en raden wat zij doen tijdens het chatten, maar het is absoluut niet de bedoeling dat men andere dingen gaat doen en hier wordt dan ook streng op gecontroleerd. Wat ik eerder verwacht is dat de drukte in de avonduren is opgelopen ten opzichte van het aantal beschikbare collega's. Zelf heb ik dat vorige week ook meegemaakt. Het is dan absoluut vervelend dat het enige tijd kan duren voordat er een reactie wordt gegeven, maar helaas kan dit voorkomen.

Wat betreft de afsluiting, het is inderdaad de bedoeling dat er gevraagd wordt of er nog andere vragen zijn. Ook dat wordt gecontroleerd en de collega zal daarop waarschijnlijk feedback krijgen als het inderdaad niet gedaan is zoals het hoort.

Refund taxi cost

Reputatie 7
Badge

What is your question?

Reputatie 6

Hey Shahla. Welcome to the NS Community.

If you want to request a refund for taxi costs, we can't help you here. I'd recommend contacting our Customer Service to see what can be done for you. 

Reageer