beantwoord

Declareren gemaakte kosten.

• 12 februari 2017
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

Ik heb een nieuwe ov-chip moeten aanvragen omdat het niet mogelijk bleek een fietsenstalling abonnement aan mijn kaart toe te voegen. Klantenservice gaf aan dat ik de hiervoor gemaakte kosten bij NS kon declareren, evenals de kosten van een treinkaartje omdat mijn oude kaart een dag te vroeg geblokkeerd werd en ik dus niet meer op mijn maandkaart kon reizen.

Ik kan echter nergens een formulier vinden waarmee ik dit kan doen. Vind alleen een formulier voor declaratie vertragen. Kan iemand me even op het juiste spoor zetten?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 12 februari 2017, 16:05

Hoi Rijsbergen en welkom op ons Serviceforum.
In dit geval wil ik je adviseren ook weer even contact op te nemen met onze klantenservice. Er is geen speciaal formulier voor het declareren van deze kosten. De snelste manier om op dit moment met ons in contact te komen is via Facebook of Twitter. Als je dan even een privéberichtje stuurt met je naam, adres, woonplaats en een korte uitleg van de situatie dan gaan mijn collega's even voor je kijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Rijsbergen en welkom op ons Serviceforum.
In dit geval wil ik je adviseren ook weer even contact op te nemen met onze klantenservice. Er is geen speciaal formulier voor het declareren van deze kosten. De snelste manier om op dit moment met ons in contact te komen is via Facebook of Twitter. Als je dan even een privéberichtje stuurt met je naam, adres, woonplaats en een korte uitleg van de situatie dan gaan mijn collega's even voor je kijken.
Ik heb facebook noch twitter. Kam ik ook een mail sturen? En zo ja, naar welk adres?
Het is mogelijk om een mail te sturen maar ik wil je het advies geven om het anders via een ander kanaal te proberen aangezien de reactiesnelheid elders hoger is. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS).

Laat je ons weten of het gelukt is?

Reageer