defect poortje zaltbommel

  • 8 december 2020
  • 40 reacties
  • 868 Bekeken

Reputatie 1

Hoi kunnen jullie iemand laten kijken naar poortje 2.2 op station zaltbommel? 9 van de 10 keer werkt de incheck niet. Het ligt niet aan mijn kaart want andere mensen hebben hetzelfde probleem. Dit is sinds een week of 2 

 

Alvast bedankt


40 reacties

Goedemiddag Roy1222 en welkom op de NS Community! 

Kan je mij nog aangeven wat er precies defect is en waar op het station dit poortje zich bevindt? Dan ga ik een melding voor je doorzetten! 

Reputatie 1

Als je wil inchecken geeft hij op de display aan kan niet inchecken of iets dergelijks( ik zal morgen een foto maken). Zoals ik al aangaf ligt dit niet aan mijn kaart want andere mensen kunnen er ook niet doorheen. Dit is het enige poortje met een groene pijl aan die kant dus dan moet je omlopen en kan je bij het andere poortje zonder problemen inchecken. Dit poortje bevindt zich aan de rechterzijde van het station bij de bushalte

Er is maar 1 2.2 poortje in Zaltbommel en ik gok dat de kaartlezer half defect is zo te lezen. Ik heb de melding in onze app doorgegeven. Ik hoop dat men het snel oppakt.

Reputatie 1

Poortje met nummer 2.2

Ik heb poortje 2.2 doorgegeven.

Reputatie 1

Er is maar 1 2.2 poortje in Zaltbommel en ik gok dat de kaartlezer half defect is zo te lezen. Ik heb de melding in onze app doorgegeven. Ik hoop dat men het snel oppakt.

Okay bedankt voor de snelle reacties.

@Roy1222 

Graag gedaan. Als HC heb ik toegang tot een interne app om dit door te geven. Ben wel benieuwd hoe snel het gefixed is of dat men een ander poortje tijdelijk op groen zet. 

Reputatie 1

Ik ga het in de gaten houden,kom dagelijks op dit station. Als deze topic open blijft zal ik laten weten of ze geweest zijn.

Ik zal de melding in mijn app in de gaten houden of het is afgehandeld en laat dat hier dan weten. Ben benieuwd. 

Ik krijg deze terugkoppeling.

 

Dankjewel voor de terugkoppeling, Loes!

Reputatie 1

Ik weet niet wat ze hebben afgehandeld maar het probleem is niet opgelost. Ik sta nu een kwartier te kijken en van de 14 mensen die probeerden in te checken zijn er maar 3 mensen succesvol ingecheckt en door het poortje gelaten.

 

Ik kan wel een filmpje maken dan kunnen jullie het zelf zien

Reputatie 1

https://youtu.be/Urs5107tQ4E

Reputatie 1

https://youtu.be/flIUsaP6wC4

Ik weet niet wat ze hebben afgehandeld maar het probleem is niet opgelost. Ik sta nu een kwartier te kijken en van de 14 mensen die probeerden in te checken zijn er maar 3 mensen succesvol ingecheckt en door het poortje gelaten.

 

Ik kan wel een filmpje maken dan kunnen jullie het zelf zien

De vraag is ook of de controleur wel op het station geweest is. Mogelijk is er enkel in de logfiles van het poortje gekeken en gezien dat er wel succesvolle in/-uitchecks waren. Als het soms wel lukt dan zal de logfile inderdaad een aantal succesvolle registraties hebben.

 

Wellicht dat @Denice NS  de melding nog een keer kan doen, maar nu met de verwijzing dat het dus bij een aanzienlijk percentage van de reizigers misgaat maar niet bij iedereen en dat het nodig is dat er iemand daadwerkelijk gaat kijken.

Reputatie 1

Zoals u ziet van de 4 of 5 mensen in de filpmjes komt er maar 1 door. Lijkt mij sterk dat het aan de kaart van al deze mensen ligt en niet aan het poortje.

Ik heb er een nieuwe melding voor aangemaakt inclusief de link naar het filmpje en de expliciete benoeming dat het probleem niet in de OV-chipkaart van één reiziger zit, maar dat veel OV-chipkaarten niet gepakt worden. 

Reputatie 1

Ik heb er een nieuwe melding voor aangemaakt inclusief de link naar het filmpje en de expliciete benoeming dat het probleem niet in de OV-chipkaart van één reiziger zit, maar dat veel OV-chipkaarten niet gepakt worden. 

 

Alvast bedankt. Ik had graag een wat langer filmpje gemaakt maar niet iedereen is er van gediend om gefilmd te worden haha.

 

 

 

Bedankt voor de terugkoppeling. Is voor mij ook waardevol, want best bizar dat men een half uur kijkt en er geen "problemen" zijn en dat @Roy1222 dit direct ziet dat deze gemelde afhandeling niet correct is. Ik ga ook ff na of ik dit kan doorzetten om deze blunder aan te geven.

Ik heb zelf ook een nieuwe melding uitgezet, met de extra melding dat het probleem niet is opgelost en heb wat screenshots met oa de videolinks meegestuurd. Ben benieuwd hoe het nu behandeld wordt.

Reputatie 1

De monteur dacht vandaag ook bij zichzelf ik ga hier geen half uur in de kou staan...  die is boven ff een bakkie koffie gaan doen en vond het wel best 😅

 

Ook loes weer bedankt voor de snelle reactie 👍

Nieuwe terugkoppeling.

 

Reputatie 1

Ik kan niet de hele foto zien maar ik ben over 15 minuten weer op het station. Ben benieuwd

Reputatie 1

https://youtu.be/qYz-72JtKKI

 

nog niks veranderd

Reputatie 1

https://youtu.be/fvtw_jPMhR8

Reageer