beantwoord

dekbed van NS

• 6 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Hoi hoi allemaal,

Mijn zoontje van 5 jaar is vanaf zijn 2e jaar helemaal gek van de NS treinen.. we hebben erg veel Thomas de trein spullen en nu zijn we bezig met de marklin my world te sparen en ja de Sint en zijn verjaardag komt eraan nu wil hij nog meer van de NS sparen.. ik vroeg me eigen af of jullie NS dekbedden hebben en waar ik deze kan kopen.? Groetjes van een moeder van een treinen gek.!!
icon

Beste antwoord door Momo 6 oktober 2019, 14:39

NS gaat wel beginnen met dit soort artikelen, te beginnen met een T-shirt waarop de spoorkaart van Nederland staat. Binnenkort te koop in de NS Fanshop. Wie weet wat er later nog meer te koop komt.

Hier showt de bedenker (en NS Weekly presentator) het T-shirt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Erg leuk dat je zoontje treinen zo leuk vind 😀
Helaas verkoopt NS geen dekbedden, overigens niet zo vreemd want NS doet in het geheel niet aan verkoop van dit soort merchandising artikelen.
Soms komt er wel eens wat creatiefs op Marktplaats langs, of zelf is (laten) maken.
Reputatie 7
Badge +3
NS gaat wel beginnen met dit soort artikelen, te beginnen met een T-shirt waarop de spoorkaart van Nederland staat. Binnenkort te koop in de NS Fanshop. Wie weet wat er later nog meer te koop komt.

Hier showt de bedenker (en NS Weekly presentator) het T-shirt.

Ow leuk.! Maar zeker niet voor december.,? Hij is 28 dec jarig.. vandaar bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
Geen idee wanneer, ik zag ook alleen maar dit bericht op Twitter.
Als je zelf Twitter gebruikt kun je het Arjan Spoormans van NS (ja, hij heet echt zo) vragen.

Denk alleen dat het T-shirt niet in kindermaten verkrijgbaar is. Maar dan kun jij hem aandoen zodat hij er naar kan kijken 🤣
Haha dank je.. zal eens kijken of ik mijn account nog kan vinden.. bedankt ik zal er eentje heeeel blij maken.. dan zal hij wel in het shirtje willen slapen.. die te groot is hihi

Reageer