beantwoord

Deze campagne is verlopen

• 13 november 2018
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Krijg ik zo'n meelevende brief van de NS ivm veelvuldige trammelant op mijn traject: ik mag een kadootje uitzoeken als ik zo'n actiecode invul op ns.nl/attentie - fideel toch? Ik naar die pagina en ja hoor: een uitnodigende invulbalk straalt mij tegemoet. Voer dus de die actiecode in en raad is.... in rode lettertjes . Niks geen excuus en/of hint van wat je kan doen - ik voelde mij een btje als op een koud en winderig perron waar weer de stoptr.. eh sprinter van ..:26 niet zal rijden. Wie weet waar ik een nieuwe code kan opvragen? Dat kadootje wil ik natuurlijk niet laten lopen!
icon

Beste antwoord door Iris NS 13 november 2018, 21:23

Welkom bij onze NS Community, Prins Vogelvrij :)

Jammer om te lezen dat ook jij een brief gekregen hebt met een code die niet werkt. Ik heb dit probleem aangekaart, maar ik heb hier nog geen reactie op gekregen. In dit topic houd ik de community op de hoogte. Als je graag een upgrade als attentie wilt dan kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een vervangende couponcode.
Bekijk origineel

4 reacties

Krijg ik zo'n meelevende brief van de NS ivm veelvuldige trammelant op mijn traject: ik mag een kadootje uitzoeken als ik zo'n actiecode invul op ns.nl/attentie - fideel toch? Ik naar die pagina en ja hoor: een uitnodigende invulbalk straalt mij tegemoet. Voer dus de die actiecode in en raad is.DEZE CAMPAGNE IS VERLOPEN in rode lettertjes . Niks geen excuus en/of hint van wat je kan doen - ik voelde mij een btje als op een koud en winderig perron waar weer de stoptr.. eh sprinter van ..:26 niet zal rijden. Wie weet waar ik een nieuwe code kan opvragen? Dat kadootje wil ik natuurlijk niet laten lopen!

Beste forumgenoten, gebruik geen scherpe haken in je postst, want haken en ingesloten tekst worden vervangen door puntje-puntje.🤓
Welkom bij onze NS Community, Prins Vogelvrij :)

Jammer om te lezen dat ook jij een brief gekregen hebt met een code die niet werkt. Ik heb dit probleem aangekaart, maar ik heb hier nog geen reactie op gekregen. In dit topic houd ik de community op de hoogte. Als je graag een upgrade als attentie wilt dan kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een vervangende couponcode.
Prima, Iris. Keep me posted! PV
Reputatie 7
Badge +4

Beste forumgenoten, gebruik geen scherpe haken in je postst, want haken en ingesloten tekst worden vervangen door puntje-puntje.🤓

Het is ook voor html-achtige zaken. Bijvoorbeeld voor het plaatsen van een link of schuingedrukte tekst.

Reageer