beantwoord

Diefstal van rugzak met toebehoren op IC trein

• 27 december 2017
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Geachte,
Mijn zwarte rugzak met inhoud werd in oktober gestolen op de trein van Schiphol naar Antwerpen op Nederlands grondgebied.
Twee daders stelden mijn zwarte met witte stroken rugzak en sprongen van de vertrekkende trein.
Kreeg een brief van jullie diensten.

Graag zou ik deze terug hebben met wat er nog overschiet van inhoud
De kosten kunnen op mij verhaald worden

Alvast bedankt

Verstraete

Alle privacy-gevoelige informatie verwijderd door moderator
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 december 2017, 16:41

Van harte welkom op het NS Serviceforum. Dit is een klant-helpt-klant-platform en dus net even minder geschikt voor deze unieke vraag.

Allereerst; spijtig om te lezen dat je de dupe bent geworden van diefstal. Ten tweede; ik verzoek je vriendelijk even contact te zoeken met de juiste afdeling. Zij zijn bereikbaar via o.a. Twitter (DM) en Facebook (Messenger). Zijn dit goede opties? Je zal vandaag nog geholpen worden via deze kanalen!
Bekijk origineel

3 reacties

Van harte welkom op het NS Serviceforum. Dit is een klant-helpt-klant-platform en dus net even minder geschikt voor deze unieke vraag.

Allereerst; spijtig om te lezen dat je de dupe bent geworden van diefstal. Ten tweede; ik verzoek je vriendelijk even contact te zoeken met de juiste afdeling. Zij zijn bereikbaar via o.a. Twitter (DM) en Facebook (Messenger). Zijn dit goede opties? Je zal vandaag nog geholpen worden via deze kanalen!
Geachte,
Kan u mij een geldig emaiadres bezorgen
Het gedoe met twitter of Facebook is mij niet gekend

Bedankt
Verstraete
Zeker. Mailen kan via het contactformulier op onze contactpagina. Ik raad in dit geval toch echt een telefoontje aan. Vanuit het buitenland is het nummer 0031-30 7515250. Via deze service kijken ze vanavond nog na wat de status van het gevonden object is.

Reageer