beantwoord

Dikke pluim aan contactpersonen NS Onderweg

• 22 maart 2019
  • 3 reacties
  • 236 Bekeken

Ik ben super te spreken over de contactpersonen van NS Onderweg.

Waarom? Ik belde omdat ik ontdekte dat ik mijn portemonnee in de trein was verloren.
Binnen in een oogwenk werd ik te woord gestaan (de andere keren dat ik belde overigens ook), door onwijs vriendelijke, deskundige, klantgerichte, begrivolle en vooral meedenkende contactpersonen die er alles aan deden om mijn portefeuille boven water te krijgen. Ik voelde mij begrepen, geholpen en onwijs gerustgesteld.
Daarbij gaven ze hele relevante en handige aanbevelingen omtrent vervolgstappen.

Kortom, complimenten voor deze afdeling van NS, in het bijzonder voor Gabriella die ik as eerste sprak en de moeite nam om contact op te nemen met de conducteur van die trein om mijn portemonnee te vinden. Marja en alle andere collega's die ik heb gesproken, hebben mij ook fantastisch onderweg geholpen. Ze verdienen allemaal een gigantisch dikke pluim!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 maart 2019, 11:58

Goedemorgen Gbrlrkt en welkom bij de NS Community!

Wat ontzettend mooi om te lezen dat je zo goed bent geholpen! Ik kan het uit je bericht niet echt afleiden, maar ik hoop dat je ondertussen bent herenigd met je portemonnee. :)

Bedank voor de complimenten ook! Ik zal proberen om dit door te sturen naar Gabriella en de andere collega's. :D
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Gbrlrkt en welkom bij de NS Community!

Wat ontzettend mooi om te lezen dat je zo goed bent geholpen! Ik kan het uit je bericht niet echt afleiden, maar ik hoop dat je ondertussen bent herenigd met je portemonnee. :)

Bedank voor de complimenten ook! Ik zal proberen om dit door te sturen naar Gabriella en de andere collega's. :D
Een compliment voor de NS.
30-03 gaan we een gezellig dagje naar Arnhem Burgers Zoo.
Het was bijna in een drama geëindigd als NS niet kordaat had opgetreden.
In de trein naar Arnhem kwam ik er meteen achter dat ik mijn tas op het station in Utrecht had laten staan.
Hierin zat alles en dan ook werkelijk alle belangrijke spullen voor mij.
Contact gehad met de klantenservice van NS, medewerkster beloofd gelijk contact op te nemen met Utrecht.
Na heel veel stress kwam het verlossende telefoontje dat de tas gevonden was en afgegeven bij ticket service.
Dankzij het kordate optreden van medewerkster klantenservice(helaas weten wij haar naam niet meer)kon het toch nog een gezellige dag worden.
Welkom bij onze NS Community, Dagje Burgers Zoo :)

Bedankt dat je de moeite neemt om dit compliment met ons te delen! Heel mooi om te zien dat deze stress situatie zo snel voor je was opgelost door mijn collega's 🙂. Zou je me in een privébericht je naam, postcode, huisnummer en geboortedatum willen sturen? Dan kan ik waarschijnlijk nagaan wie jou geholpen heeft, zodat ik het compliment gericht aan diegene kan doorgeven. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op "Stuur bericht".

Reageer