beantwoord

door kapotte trein extra kosten

  • 27 September 2021
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vanwege een kapotte trein tussen Gouda en Woerden heb ik twee uur vastgezeten in een snikhete trein. Uiteindelijk konden we via Gouda goverwelle naar huis. Blijkbaar niet goed in of uitgechecked en moet nu 12 euro betalen die ik niet terug kan vragen vanwege het hebben van een flex abonnement.

hoe krijg ik dit terug?

Guyam

icon

Beste antwoord door Sascha NS 27 September 2021, 09:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Als je 2 uur hebt vastgezeten kan je de hele reis sowieso terugkrijgen. Dit geldt ook bij een flexabonnement.

Goedemorgen Guyam. Welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice. Zij zullen dit voor je rechtzetten.

Reageer