Doorlooptijd klacht

Beste NS,

Ik heb begin oktober een klacht ingediend waar ik nog geen reactie op heb gekregen. Wanneer kan ik terugkoppeling verwachten?

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u ons een e-mail gestuurd. Helaas is het ons niet gelukt u binnen 5 werkdagen te antwoorden. Onze oprechte excuses hiervoor. Zoals eerder gemeld hebben wij op dit moment een achterstand. Wij hopen uw bericht alsnog zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden.

We are not able to respond to your e-mail within the agreed period of 5 working days. Our apologies for this. We will do our best to provide you with a response as soon as possible.
Datum:
7 oktober 2016
Ons kenmerk:
5030623125

Voor verdere info verwijs ik naar de klacht middels het kenmerk.

Ik verwacht spoedig een reactie.

Met vriendelijke groet,

Youri van de Water

7 reacties

Goedemorgen Youri, en welkom op het forum.

Vervelend dat je nog steeds wacht op een reactie van ons. Ik zie dat jouw bericht nog niet is afgehandeld en ik vermoed dat de mailafdeling nog niet helemaal bij is. We hebben een tijd te maken gehad met een fikse achterstand.

Wellicht kan ik je via deze weg van dienst zijn?
Beste Klaas-Jan,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb geen toestemming om jou een persoonlijk bericht te sturen. Ik kan wel een persoonlijk bericht sturen naar je collega Sivan, wat ik bij deze heb gedaan.

Groet en bedankt,
Youri
Hoi Youri. Ik heb je gegevens ontvangen, maar de klacht nog niet. Wellicht wil je jouw klacht via dit topic delen? Of, als het privé is, dan kan het ook via het privébericht.
Hoi Youri. Ik heb je gegevens ontvangen, maar de klacht nog niet. Wellicht wil je jouw klacht via dit topic delen? Of, als het privé is, dan kan het ook via het privébericht.

Hi Sivan,

Het was een behoorlijke lap tekst, dus het zou mij veel tijd schelen als je de klacht in kunt zien middels kenmerk 5030623125 en de geleverde NAW gegevens. Gaat dat lukken?
Helaas Youri. Ik kan de e-mail niet traceren. Kun je de tekst eventueel knippen en plakken? Wellicht staat hij nog in je verzonden items?
Helaas Youri. Ik kan de e-mail niet traceren. Kun je de tekst eventueel knippen en plakken? Wellicht staat hij nog in je verzonden items?

Nee helaas, ik heb het contactformulier van jullie gebruuikt dus ik heb geen kopie. Ik zal je uiterlijk deze week een samenvatting geven van mijn bevindingen. Bedankt tot zover!
Ah, dat is ook zo. Wellicht onderaan de bevestiging die je per mail hebt gehad?

Zo niet, dan hoop ik dat het niet teveel werk voor je is (of dat je alsnog snel een reactie krijgt). Alvast bedankt voor je geduld!

Reageer