beantwoord

E-mailadres(sen) NS

  • 6 June 2022
  • 7 reacties
  • 421 Bekeken

Afgelopen zaterdag was er op Halfweg een aanrijding met een persoon. Ik heb jullie (NS) een mail geschreven ter steunbetuiging voor de familie, en, met alle respect, van alledrie onderstaande mailadressen kreeg ik bericht dat deze adressen helemaal niet bestaan:

 

Waarom niet...?

 

En daar moet wat mij betreft eigenlijk een klein uitroepteken achter…

 

Warme groet,

René

Haarlem

 

icon

Beste antwoord door Vareo 6 June 2022, 16:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

NS heeft geen email adressen.

x

Reputatie 7
Badge +1

NS heeft blijkbaar ook geen moderators meer want zowel gisteren als vandaag afwezig.

Reputatie 7
Badge +4

Doorgaans pakken moderatoren dit op. De privacywetgeving zit wel in de weg. Een email sturen kan niet, zoals @Vareo al aangaf.

Wel jammer. Kijk, mensen zeuren soms veel over treintijden e.d., maar uiteindelijk zijn we gewoon mensen die iets met en voor mensen doen. Dus als we een beetje contact kunnen houden, zou dat wel fijn zijn. 
 

Maar dan nog mijn vraag aan iemand van NS: ik heb een mail voor de familie van de overledene. Hoe komt die bij hun terecht?

Reputatie 7
Badge +3

NS heeft natuurlijk wel e-mailadressen, alleen niet voor de klanteNService.

Misschien kan een van de contactpersonen je hiermee helpen.

 

Maar dan nog mijn vraag aan iemand van NS: ik heb een mail voor de familie van de overledene. Hoe komt die bij hun terecht?

Als je een steunend woord wil sturen snap ik zeker waarom je een e-mailadres zou willen. Helaas is het niet mogelijk om contact te krijgen met de familie. We zullen dit soort informatie nooit doorgeven, ook al heb je goede intenties. Dit ook uit respect naar de nabestaanden. 
Zou je ze willen steunen dan kan dit bijvoorbeeld ook met een openbaar bericht. Intern is echt geen optie.

Reageer