beantwoord

een klacht schriftelijk. Kan dat?

• 15 december 2016
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Hoi,
Ik heb moeite met praten vanwege stotteren om mijn klacht telefonisch uit te leggen.
Volgens de informatie op de site: "...een klacht? Dan kunt u deze indienen bij NS ...via telefoonnummer 030 751 51 55."
Wat zou ik kunnen doen om mijn klacht schriftelijk in te dienen?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Slidestops 15 december 2016, 17:40

Buiten dat Klaas-Jan een medewerker van de klantenservice is en je uiteraard verder kan en wil helpen, kun je het wel via de post doen:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Let wel dat dit vele male trager is als via de optie die Klaas-Jan je biedt.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum konstantin. Gelukkig hebben we meer kanalen binnen klantenservice. Ik nodig je van harte uit om op mijn naam te klikken en een priv├ębericht te sturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum en eventueel een ov-chipkaartnummer; en natuurlijk je klacht. Dan ga ik je op die manier helpen.
Bedankt voor uw reactie, Klaas-Jan.
Voor U als voor een moderator van de NS-website worden elke personlijke gegevens beschikbaar online.
Werkt U bij een klachtenafdeling NS (welke?) echt om aan U mijn klacht (en de rest van mijn gegevens) te sturen of kennen we elkaar?)

Waar mag ik mijn klacht OFFICIEEL schriftelijk indienen?

Bij voorbaat dank.

Groet,
konstantin
Reputatie 7
Buiten dat Klaas-Jan een medewerker van de klantenservice is en je uiteraard verder kan en wil helpen, kun je het wel via de post doen:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Let wel dat dit vele male trager is als via de optie die Klaas-Jan je biedt.

Reageer