Een mail sturen naar NS?

  • 2 maart 2019
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Ik heb gister een brief gehad dat ik een boete moet betalen aan ns over een reis die ik zonder vervoersbewijs gemaakt zou hebben ik heb deze reis niet gemaakt en ben in bezit van een ov studenten kaart ik reis dus gratis maar wat blijkt je bent een conducteur niet verplicht een id kaart te laten zien dus kan dus de boete lekker op iemand anders zijn naam laten zetten ik heb hier over gebeld en dit is uit eindelijk kwijtgescholden maar ik moest een mail versturen naar NS met wat er is gebeurd en dat het kwijtgescholden was ik kan nergens een e mail vinden waar ik dit naar kan doen iemand die dit ooit mee gemaakt heeft en kan helpen

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Raar verhaal. Je bent als je een boete krijgt wel degelijk verplicht je ID te laten zien.
Reputatie 7
Badge +3
Klopt, maar er zijn weer meer gevallen hier geweest waarbij dat blijkbaar niet gebeurt is en er naam en adres van iemand anders is opgegeven.

Wat betreft het mailadres, er wel een contactformulier ietwat verstopt op de NS website of een postadres.
Zie https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html
Heel erg vreemd dit. Wij verzoeken reizigers nooit om een mail te sturen met betrekking tot dit onderwerp. Wel fijn dat het is opgelost. Om op je vraag in te spelen: je kan een mail sturen via de site die Momo hierboven aangaf.

Reageer