beantwoord

een mobile telefoon gemist

  • 17 juli 2017
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb mijn mobile telefoon gemist in NS station zandvoort op vrijdaag 7 juli 2017.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 17 juli 2017, 16:37

Hallo mhretab en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je jouw mobiele telefoon bent verloren op station Zandvoort! Wat ik je het beste kan aanraden, is om ons telefonisch te contacteren op telefoonnummer 030 7515155 (optie 5 en dan optie 1 in het keuzemenu) om daar jouw mobiele telefoon als verloren op te geven. Hier kan ook worden gekeken of deze al is gevonden. Als hij is gevonden kan hij opgehaald worden, of opgestuurd tegen een meerprijs.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo mhretab en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je jouw mobiele telefoon bent verloren op station Zandvoort! Wat ik je het beste kan aanraden, is om ons telefonisch te contacteren op telefoonnummer 030 7515155 (optie 5 en dan optie 1 in het keuzemenu) om daar jouw mobiele telefoon als verloren op te geven. Hier kan ook worden gekeken of deze al is gevonden. Als hij is gevonden kan hij opgehaald worden, of opgestuurd tegen een meerprijs.

Reageer