beantwoord

Een terugbel verzoek

• 18 september 2018
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Goedenmorgen,

Ik probeer de klantenservice te bellen maar wordt lang aan de lijn gezet. Als jullie mij kunnen terugbellen gaat om een factuur dat komt, zat met mijn studentenov die het vorige week vrijdag niet meer deed ik niet kon inschecken meer waardoor een boete kreeg maar ik kon er niks aan doen het werd die dag gestopt waarom wist ik niet dat ging op school regelen.

Ik moest wel kaartje retour kopen van 15,20 kan nog factuur worden gestuurd op de adres ***************.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Iris NS 18 september 2018, 12:49

Goedemiddag loubna1991 en welkom bij onze NS Community!

Ik kan helaas geen terugbelverzoek voor je indienen. Wanneer je de boete+acceptgiro ontvangen hebt, dan kun je bij onze klantenservice kwijtschelding van de boete aanvragen. contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Ik heb overigens je persoonlijke gegevens weggehaald uit je post omdat je gegevens anders openbaar staan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Als je een boete krijgt, dan krijg je vanzelf een brief thuis gestuurd met een betaalverzoek. NS heeft niets te maken met het studentenproduct - dat wordt ook niet vanuit je school geregeld maar vanuit DUO. Het is belangrijk dat je zelf tijdens het inchecken goed kijkt op het scherm wat er staat. Als je kaart het niet doet geeft de paal of poort dit ook aan.

Buiten bellen met de klantenservice kun je ook terecht via priveberichten op Twitter, Facebook. Ook is er een live-chat functie.
Goedemiddag loubna1991 en welkom bij onze NS Community!

Ik kan helaas geen terugbelverzoek voor je indienen. Wanneer je de boete+acceptgiro ontvangen hebt, dan kun je bij onze klantenservice kwijtschelding van de boete aanvragen. contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Ik heb overigens je persoonlijke gegevens weggehaald uit je post omdat je gegevens anders openbaar staan.

Reageer