beantwoord

Een vervoersmaatschappij als NS dient weer rechtstreeks via mail benaderd te kunnen worden!


NS toch eigenlijk een door de Overheid, de belastingbetaler, reiziger betaald bedrijf, dient rechtstreeks per mail benaderd te kunnen worden door hun klanten.
Niet verplicht te worden lid te worden van Facebook of Linkedin Twitter etc, ook een forum als deze voldoet niet!
Ik ga daar volgende week weleens wat politici over mailen.!
icon

Beste antwoord door Momo 2 april 2018, 20:44

U kunt NS ook per mail benaderen, op deze pagina staat de link naar het contactformulier.
https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

Houdt er dan wel rekening mee dat het lang kan duren voor u een reactie ontvangt aangezien er een grote achterstand is met het beantwoorden van de mail.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +2
U kunt NS ook per mail benaderen, op deze pagina staat de link naar het contactformulier.
https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

Houdt er dan wel rekening mee dat het lang kan duren voor u een reactie ontvangt aangezien er een grote achterstand is met het beantwoorden van de mail.
Mailen maar:

https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Reputatie 7
Badge +4
NS is een privaat bedrijf, de overheid heeft wel alle aandelen. NS wordt niet meer door de belastingbetaler betaald, de infrastructuur uiteraard wel. NS is ook per email te benaderen maar alle andere communicatiemiddelen bij Klantenservice zijn gewoon aanmerkelijk sneller.

U mag mailen naar politici, daar gaat u zelf over, maar u legt een verband dat er in werkelijkheid niet is.
Update februari 2014: Het e-mailadres van de NS Klantenservice is helaas inmiddels geblokkeerd. Wel heeft NS een openbaar forum waar gemakkelijk vragen gesteld kunnen worden. Als u toch persoonlijk digitaal contact wil met NS, kan dat uitsluitend via de virtuele medewerker van NS. Daarnaast kunt u nog gebruik maken van de telefoon of post.
Klopt niet?
Reputatie 7
Badge +4
Het is inmiddels toch echt vier jaar later dan 2014, en het werkt zoals Momo hierboven al aangaf.
Van Eva zijn we gelukkig of helaas al enige tijd verlost. ?

https://forum.ns.nl/archief-43/leuke-ervaringen-met-eva-353
Reputatie 7
Badge +2
Misschien kunt voortaan u voordat u in het wilde weg begint te blaten eerst eens checken of wat u zegt ook echt zo is, of vraag het gewoon.

NS heeft zoals veel bedrijven een contactformulier. De link hiernaartoe staat nu alleen niet meer direct op de contactpagina omdat men probeert de grote achterstand weg te werken.
Maar deze kan nog steeds gebruikt worden.

En zoals Thom terecht opmerkt, het is geen 2014 meer. Intussen is er ook een chat mogelijkheid met een echte medewerker ipv virtuele medewerker.
Ik weet niet waar u de gevonden tekst vandaan heeft gehaald, als dat van een NS pagina is is het misschien handig hier de link te geven, wellicht dat iemand dat kan aanpassen op de website.
Hier de link waar het denk ik vandaan is gehaald, een artikel uit .... jawel december 2012 😃 😃

https://www.treinreiziger.nl/ns-klantenservice-per-e-mail/
Mooi en dank Momo , heb link opgeslagen. Ga ook pas over 2 maanden op familie uitje, zuiden,. oosten,noorden,midden, hopen bij elkaar te komen,altijd wel ergens trammelant.
Maar voorlopig geen last meer van mij
Reputatie 7
Badge +2
JBa schreef:

Hier de link waar het denk ik vandaan is gehaald, een artikel uit .... jawel december 2012 😃 😃

https://www.treinreiziger.nl/ns-klantenservice-per-e-mail/



Lekker actueel...
Ook erg lachwekkend om al die reacties onder dat artikel te zien.

@-Momo: Kun je je taalgebruik richting een klant van NS een klein beetje aanpassen naar wat fatsoenlijk is.
Je eerste zin kan echt niet !
Vragen staat vrij, ook voor reizigers welke niet eerst zelf info opzoeken.

Reageer