beantwoord

eerste bekeuring

  • 18 May 2022
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Goedemorgen, 
 

Twee weken geleden heb ik mijn eerste boete bij jullie gehad. Ik wilden erg graag naar huis en het was voor mijn doen al laat, ook wachten mijn vader op station Heerhugowaard op mij. De trein stond er al en ik wilden snel inchecken, maar dit lukte niet omdat ik te weinig saldo had. Ik raakte een klein beetje in de stres omdat de trein al bijna wegreed, dus ben ik ingestapt op Anna Paulowna. Hier kwam ik een conducteur tegen en heb ik mijn verhaal uitgelegd, toch begrijpelijk een boete gekregen en werd mij vertelt dat ik hem misschien niet hoefde te betalen als ik jullie mail en mijn verhaal uitleg. 

Ik hoop op begrip en reactie terug.

Met vriendelijke groeten,

Isa_vs03

Moderator edit: Persoonlijke gegevens verwijderd.

icon

Beste antwoord door JurgenH 18 May 2022, 16:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice en leg daar dit verhaal voor.

Als het de eerste keer is en er zijn verder geen bijzonderheden vermeld, is er soms nog wel wat mogelijk.

Let er trouwens op dat dit een openbaar forum is, en jouw emailadres nu openbaar staat. Je kunt dit wijzigen met de 3 stipjes onder het bericht. 

Reputatie 7
Badge +3

Voor het reizen met de trein heb je een geldig vervoerbewijs nodig. Kun je bij controle geen geldig vervoerbewijs tonen, dan kun je zoals je gemerkt hebt een boete krijgen. Al die redenen die jij noemt zijn geen redenen om zonder vervoerbewijs de trein in te stappen. Vertrek eerder van huis en zet automatisch saldo opladen op jouw. OV. Hoef je als je met OV gaat niet meer te stressen. En geen stress vanwege boete. Voor nu neem contact op met de klantenservice en hoop op coulance.

Reageer