Email communicatie NS duurt 4 t/m 6 weken

  • 12 januari 2017
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Vorige week hebben een aantal abonnementshouders (dalvrij) een brief gekregen met een aanbod wat betrekking heeft op het dalvrij abonnement. Reacties op die brief konden gestuurd worden naar dalvrij@ns.nl. Nu had ik nog geen reactie ontvangen en wilde graag wanneer wanneer ik dat kon verwachten. Medewerkers van NS gaven telefonisch en via de chat aan dat dit 4 t/m 6 weken duurt. Volstrekt onacceptabel. Hoe kan een bedrijf een vertraging zo erg laten oplopen dat je anderhalf maand op een reactie moet wachten. Wat een nieuw dieptepunt voor de NS.

1 reactie

Wij hadden dit ook liever anders gezien Tim, er is momenteel een achterstand in het beantwoorden van e-mails. Mails betreffende claims of betalingen hebben de grootste achterstand, gelukkig voor jou heeft jouw mail een ander onderwerp. Alsnog kan ik geen indicatie geven hoe lang het ongeveer zou duren voordat je een antwoord kan verwachten. Ik zal je klacht wel intern doorzetten.

Reageer