emailadres NS klantenservice | NS Community
beantwoord

emailadres NS klantenservice

  • 20 August 2020
  • 38 reacties
  • 37423 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 August 2020, 14:10

Bekijk origineel

38 reacties

Badge +3

De klantenservice van NS is niet bereikbaar per e-mail. Op deze pagina kunt u zien op welke manieren u wel contact kunt opnemen met de klantenservice. Op deze pagina leest u meer over het indienen van een klacht.

Hallo MM1950 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat dit is gebeurd. Het is momenteel wel druk, maar niet zo druk dat een antwoord 3 uur op zich laat wachten. Zoals Tochjo al aangaf hebben wij hier geen e-mailadres voor. Je kan alle onze andere kanalen die in de link staan bewandelen om de klacht door te laten zetten.

Reputatie 1

Het is al maanden erg druk op deze de chat afdeling en reacties zijn altijd pas na een uur met excuses voor de drukte. Deze smoezen ben ik zat. NS dient er voor te zorgen dat binnen 10 minuten op een chatvraag wor wordt gereageerd.

Vanwege mijn afwezigheid kan ik dat niet bevestigen of ontkennen, maar momenteel krijg je binnen een half uur een antwoord. 

Reputatie 1

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag van 11:40

 

Dan gaat er iets mis. Zou je een nieuw bericht in de chat willen sturen? Zodoende moet je binnen een half uur antwoord krijgen.

Reputatie 1

Flink balen bij NS, ben al uren bezig om antwoord te krijgen. NS moet er voor zorgen dat er voldoende mensen op de chatafdeling zijn, of de chatfunktie uitschakelen, zoals ook al klachten formulier is verdwenen. 

 

Fietstas van fiets gestolen op NS Klarenbeek

Reputatie 7
Badge +3

Fietstas van fiets gestolen op NS Klarenbeek


Aangigte doen bij politie en als dit in een bewaakte NS stalling is gebeurd dan kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Beste Heer, Mevrouw

 

Vanwege mijn verhuising naar een dichtbije locatie van mijn werkgever, is het voorlopig het verlengen van de daluren abonnement niet langer gewenst.

  1. Enige incasseringsopdrachten dan hoeft uook niet te laten uitvoeren.

 

 

 

 

Vrindelijk groet

 

Reputatie 7
Badge +3

U kunt uw abonnement laten stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook. Een mededeling zoals u nu doet op een openbaar klantenforum zorgt niet voor het stopzetten van uw abonnement of incassoopdrachten.

https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html

Hallo manmel, welkom op de NS Community.

 

Dit is een openbaar klant-helpt-klant kanaal, je kan hier geen abonnementen opzeggen. Je kan onze klantenservice bellen, met ze chatten of een bericht via Twitter of Facebook sturen. 

Wat jammer dat u de tijden hebben veranderd voor het vrij reizen,je mag nu vanaf 4 uur tot 6.30 uur niet reizen,vooral voor de ouderen die in deze tijd al veel moesten missen,als je dus een dagje weg wil moet je voor 4 uur thuis zijn.En in de winter reizen ouderen niet graag in het donker,en na half zeven is het donker in de winter.

Niet erg goed over nagedacht, en ook nooit de bedoeling geweest van Frits van Strien die dit bedacht heeft.

M.van Strien ten Cate. 

Reputatie 7
Badge +4

Dit is zeker waar. De maatregel is echter genomen om de middagspits te ontlasten en de voorwaarden gelijk te trekken. Toen het bedacht werd, speelde dit niet of veel minder. 

Het is een kwestie van voor 16.00 inchecken en dan mag u wel gratis de reis afmaken bij dezelfde vervoerder. U mag dus in een deel van de spits wel degelijk reizen, zolang u maar voor de spits incheckt. Lukt dat niet, dan wordt het na 18.25 inchecken of vol tarief betalen. U kunt dit vermijden door op zaterdag of zondag te reizen.

 

Zelfs ben ik er ook bepaald niet blij mee, maar dat zijn maar weinig senioren, ook om de redenen die u noemt. Senioren hebben doorgaans ook een ander reisgedrag dan forenzen.

 

Topic “emailadres NS klantenservice

Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice? 

 

 

Is het misschien handig om de overige reacties die niks met de vraag te maken hebben in een ander topic te plaatsen? 

 

Hi,

 

Ik heb gisteren niet kunnen inchecken ivm een stroomstoring in Rotterdam lombardijen. Ik heb dit uitgelegd aan de conducteur en die begreep meteen waarom de lampen uit stonden op het station dus checkte hij mij in via zijn apparaatje. Nu krijg ik een mail dat ik een reis heb gemaakt zonder geldig reisrecht en hier dus €50 voor moet betalen.

Zou dit rechtgezet kunnen worden aub.

Alvast bedankt.

 

Mvg,

Tuysuz

Goedemorgen Omer Tuysuz. Een conducteur kan je voor zover ik weet nog steeds niet inchecken via zijn apparaat. Er zal in wezen een controle hebben plaatsgevonden, met als gevolg een € 50 correctietarief omdat je geen incheck had gemaakt. Mijn excuses als dit anders was aanegeven door de conducteur. Neem hiervoor even contact op met onze Klantenservice, zij kunnen dit corrigeren. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Badge +3

Blijkbaar is het dát (een correctie bij controle in de trein) óf bij het uitchecken een correctie van €20 voor een gemiste incheck.

Ik neem aan dat je na de registratie door de conducteur niet ook nog een correctie krijgt voor een uitcheck zonder incheck?

Dus in feite ‘valideert’ de conducteur je vervoerbewijs, en krijg je geen verdere problemen bij een uitcheck door poortjes. Check je niet uit (omdat je toch geen incheck hebt), dan heb je zwart/gratis gereisd en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Op 2 september 2021 nam ik op 10:03 de trein Ede-Wageningen richting Breda.

Bij aankomst stopte de trein en al snel ging de deur van het achterste coupe (compartiment) van treinstel 8621 open. enkele passagiers stapten uit en bij mijn instappen ging de trein in beweging naar achteren.

Hierdoor kwam ik ten val en bezeerde mijn bovenbeen en knie. De conducteur kwam snel en door zijn actie kwam de beweging van de trein tot stiltand.

Het vervelende was dat ik hierdoor moeite had bij het lopen Gelukkig na enkele dagen heb ik minder last van mijn kwetsuur.

Naam: *********

Adres: **********

        ****** **

Tel.: **********

kaartnr.: 3528 **** **** ****

Persoonsgegevens aangepast door moderator

 

Welkom op onze NS Community, lg1940.gramberg@gmail.com.

Waar kan ik je precies mee helpen? Wil je een klacht indienen?

L.S

Op 9 september 2021 heb ik een enkele reis Venray- Heerenveen besteld en betaald via mijn telefoon, maar heb deze bestelling nr ******** helaas na diverse pogingen niet kunnen activeren. Daarom verzoek ik U 28,09 euro terug te storten op IBAN verwijderd door moderator*.

Bij voorbaat dank,

 

met vriendelijke groet, OJ Benschop, Notermanns.

Reputatie 7
Badge +3

L.S

Op 9 september 2021 heb ik een enkele reis Venray- Heerenveen besteld en betaald via mijn telefoon, maar heb deze bestelling nr ******** helaas na diverse pogingen niet kunnen activeren. Daarom verzoek ik U 28,09 euro terug te storten op IBAN verwijderd door moderator*.

Bij voorbaat dank,

 

met vriendelijke groet, OJ Benschop, Notermanns.

Hoewel de titel wellicht anders doet vermoeden, is dit geen e-mailadres van de NS. Ze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS')

Ik heb een tweetal klachten maar weet dat NS haar handelen in deze gevallen normaal vindt. Toch even delen 

Zaterdagavond 14 mei met vervangend vervoer van Hoogeveen naar Meppel. Bus/trein 23.46, Gearriveerd om 23.43 bus was al weg (lang niet vol vertelde een vriend die in die bus zat) 00.16 viel uit. Veel vervelende jongeren op station. Volgende bus pas om  om 0.46. Geen Traffic bij station. Uit onbehaagd gevoel maar de lijnbus genomen.. Vergoeding uur vertraging geldt niet bij vervangend vervoer aldus NS

 

Dinsdag 17 mei bus 21.04 valt uit.  De snelbus is uit de dienst genomen Er rijden alleen stopbussen. Bus 21.34 komt maar doordat ik naar Meppel moet duurt de rit extra lang. Pas om 22.50 uitgecheckt. Wederom geen geld terug ivm vertraging Op station Assen zit Traffic ook met de handen in het haar. Zij krijgen veel vragen maar NS communiceert niet met hun over actuele stand van zaken. Jammer 

 

Dit is zeker geen stimulans om met OV te reizen. En dat allemaal, heb ik me laten vertellen, voor het weghallen van een bocht in het spoor, waardoor we in de toekomst 17 seconden eerder in Groningen Meppel kunnen zijn :-)

 

Ik wens een ieder een fijne dag en NS succes met jullie werk aan het spoor 

 

Groet,

jacqueline

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge

Het is al een tijdje een ongeorganiseerde bende tussen Zwolle en Meppel. NS zal notitie opmaken van uw klachten met de gebruikelijke mededeling dat het doorgezet wordt. U raadt al hoe dit afloopt.

NS Community

Rank

NS Community

 3 uur geleden

Gefeliciteerd, een nieuwe rank!
Je hebt met jouw activiteit op het forum de rank Sprinter verdiend. We kijken uit naar jouw volgende bijdragen!

Je begint de smaak aardig te pakken te krijgen. Neem ook eens een kijkje in andere forum topics. Misschien kun je nog meer forumleden helpen met jouw antwoorden! Heb je zelf een vraag of lijkt het je leuk om een topic te starten? Hier https://community.ns.nl/archief-43/huisregels-ns-serviceforum-317 lees je hoe je zelf een nieuw topic star

Ik heb een tweetal klachten maar weet dat NS haar handelen in deze gevallen normaal vindt. Toch even delen 

Zaterdagavond 14 mei met vervangend vervoer van Hoogeveen naar Meppel. Bus/trein 23.46, Gearriveerd om 23.43 bus was al weg (lang niet vol vertelde een vriend die in die bus zat) 00.16 viel uit. Veel vervelende jongeren op station. Volgende bus pas om  om 0.46. Geen Traffic bij station. Uit onbehaagd gevoel maar de lijnbus genomen.. Vergoeding uur vertraging geldt niet bij vervangend vervoer aldus NS

 

Dinsdag 17 mei bus 21.04 valt uit.  De snelbus is uit de dienst genomen Er rijden alleen stopbussen. Bus 21.34 komt maar doordat ik naar Meppel moet duurt de rit extra lang. Pas om 22.50 uitgecheckt. Wederom geen geld terug ivm vertraging Op station Assen zit Traffic ook met de handen in het haar. Zij krijgen veel vragen maar NS communiceert niet met hun over actuele stand van zaken. Jammer 

 

Dit is zeker geen stimulans om met OV te reizen. En dat allemaal, heb ik me laten vertellen, voor het weghallen van een bocht in het spoor, waardoor we in de toekomst 17 seconden eerder in Groningen Meppel kunnen zijn :-)

 

Ik wens een ieder een fijne dag en NS succes met jullie werk aan het spoor 

 

Groet,

jacqueline

Leuke reactie van NS:-)

NS Community

Rank

NS Community

 3 uur geleden

Gefeliciteerd, een nieuwe rank!
Je hebt met jouw activiteit op het forum de rank Sprinter verdiend. We kijken uit naar jouw volgende bijdragen!

Je begint de smaak aardig te pakken te krijgen. Neem ook eens een kijkje in andere forum topics. Misschien kun je nog meer forumleden helpen met jouw antwoorden! Heb je zelf een vraag of lijkt het je leuk om een topic te starten? Hier https://community.ns.nl/archief-43/huisregels-ns-serviceforum-317 lees je hoe je zelf een nieuw topic star

 

 

 

 

 

Reageer