beantwoord

emailadres NS klantenservice

  • 20 August 2020
  • 38 reacties
  • 37886 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 August 2020, 14:10

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@asmookja : ja met dit soort onzin mailtjes wordt je wel doodgegooid. Maar een daadwerkelijke oplossing van de problemen blijft helaas achterwege. Er is trouwens bij instellingen wel een mogelijkheid om dit soort email uit te zetten. (dit is gewoon een standaard mail als je de eerste post op de Community hebt gepost, bij meerdere posts krijg je weer een nieuwe ranking)

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb een tweetal klachten maar weet dat NS haar handelen in deze gevallen normaal vindt. Toch even delen 

Zaterdagavond 14 mei met vervangend vervoer van Hoogeveen naar Meppel. Bus/trein 23.46, Gearriveerd om 23.43 bus was al weg (lang niet vol vertelde een vriend die in die bus zat) 00.16 viel uit. Veel vervelende jongeren op station. Volgende bus pas om  om 0.46. Geen Traffic bij station. Uit onbehaagd gevoel maar de lijnbus genomen.. Vergoeding uur vertraging geldt niet bij vervangend vervoer aldus NS

 

Dinsdag 17 mei bus 21.04 valt uit.  De snelbus is uit de dienst genomen Er rijden alleen stopbussen. Bus 21.34 komt maar doordat ik naar Meppel moet duurt de rit extra lang. Pas om 22.50 uitgecheckt. Wederom geen geld terug ivm vertraging Op station Assen zit Traffic ook met de handen in het haar. Zij krijgen veel vragen maar NS communiceert niet met hun over actuele stand van zaken. Jammer 

 

Dit is zeker geen stimulans om met OV te reizen. En dat allemaal, heb ik me laten vertellen, voor het weghallen van een bocht in het spoor, waardoor we in de toekomst 17 seconden eerder in Groningen Meppel kunnen zijn :-)

 

Ik wens een ieder een fijne dag en NS succes met jullie werk aan het spoor 

 

Groet,

jacqueline

 

 

 

 

 

 

Op nu.nl vandaag ook een topic over het haperende busvervoer. Staan wel een aantal interessante comments onder. 

 

https://www.nu.nl/economie/6201498/personeelstekorten-sturen-ns-verkeer-tussen-zwolle-en-groningen-in-de-war.html#coral_talk_wrapper

Geachte organoisatie ,

 

 

OP 18 july jl heb ik op station Nijmegen Cetraal mijn pas gebruikt om weer in te loggen voor de reis naar Oss.

Ik had gekeken en hij gaf aan dat ik ingelogd was en de poortjes gingen open.

Toen ik in Oss aan kwam wilde ik weer uitloggen maar toen werd ik ingelogd.

Heb het een paar keer geprobeert en toen logde hij uit .

Dus erges was er een fout opgetreden i het apparaat en vind ik niet dat ik dat bedrag van 20 euro moet betalen.

Ik zag het natuurlijk pas toen ik de rekening kreeg gisteren.

Hoe gaan we dat oplossen want ben zeker tevreden over de NS afgelopen 4daagse week en ook omdat ik op 20 july in Wijche owel werd i de trei en goed geholpen werd door het NS personeel.

Dus de vraag is hoe gaa we om met die fout vanm de meldpoortjes die een fout hebben gehad want heb altijd normaal in en uit kunen loggen.

 

met vr gr

 

Dhr R van Hirtum

Reputatie 7
Badge +1

Niet zo slim om een geheel ander nieuw topic hier vast te plakken.

De oorzaak is vrijwel zeker: in Nmg heb je NIET bij de NS maar ARRIVA ingesjekt-en daar heb je nu UITsjek gemist-en daardoor kreeg je te Oss wat je zag. Gaat weer een hoop moeite kosten dit recht te zetten.

En zoals altijd: begin eerst eens met de feiten te bekijken via mijnNS-dat scheelt altijd een hele hoop speculeren van wat er allemaal zou kunnen

Reputatie 6

Hey R van Hirtum. Welkom bij de NS Community. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om na te laten kijken wat hier is gebeurd en dit recht te laten zetten. We kunnen dit helaas niet op de Community inzien. Er is ook een grote kans dat bahnrider gelijk heeft. Ik raad je dan ook aan om de check in bij Arriva hier te corrigeren.

Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice? 

De klantenservice van NS is niet bereikbaar per e-mail. Op deze pagina kunt u zien op welke manieren u wel contact kunt opnemen met de klantenservice. Op deze pagina leest u meer over het indienen van een klacht.

Belachelijk dat de klantenservice van NS geen e-mail heeft!!

Dus wél allerlei andere ’moderne’ kanalen (waarvan de klantenservice-chat het in de trein (haha) niet eens doet, want de wifi id trein is te slecht!!- gisteren geprobeerd) en je moet dus blijkbaar 3 uur!! op je antwoord wachten!!

Je kunt na je tel.gesprek met de klantenservice (waar je een uur op je beurt moet wachten, ‘want het is zó druk’ (haha)-hoe zou dat nou komen?!?) wél een mail van NS krijgen, om te vragen wat je van de Klantenservice vond, maar klánten kunnen de klantenservice níet mailen!!

Je krijgt dan aangeraden om 'het contactformulier’ in te vullen, maar 'houdt er wel rekening mee, dat een antwoord op een contactformulier behoorlijk lang kan duren', zegt de NS. Dan zal ik dus waarschijnlijk aan maanden moeten denken, als ik jullie 'service’ (inderdaad tussen aaanhalingstekens!!) goed begrijp?!?

Nou, ook zónder de Klantenservice gesproken te hebben, weet ik nu al wat ik iig van de bereikbaarheid van deze Klantenservice vind; Knap beroerd!!

Ik reageer hiermee op een klacht (en daaropvolgende opmerking vd Klantenservice!!) van 2 jaar!! geleden. Dus blijkbaar is het in die 2 jaar ERG WEINIG verbeterd!!
Ik zou willen zeggen; 'Beste NS, dit kan beter!!’

Vriendelijke groet,
Annemarie65

Beste,

 

Ik heb vandaag gereisd met de NS vanuit Den Bosch centraal naar Tilburg Centraal met mijn OV-chipkaart(zonder abbonement, enkel opwaardering, anoniem). Op de kaart stond 20 euro, na mijn rit stond deze op 0 euro. Dit is onmogelijk aangezien ik zowel in als uit heb gecheckt. In via paaltje waarbij de machine duidelijk aangaf dat ik was ingechekt en bij uitchecken ook duidelijk doordat het poortje openging. 
Ook OV uitcheck gemist geeft aan niets te vinden. Zie foto's. 
 

ik heb nu dus onnodig 3x meer de kosten betaald dan eigenlijk de rit kost 5,50/6,50 euro. 
 

zou u dit willen bekijken en een passende oplossing kunnen voorzien?

 

mvg

Danna Elmalah

*************

Badge +3

Welkom bij de NS Community @DannaE2222!

Als je een anonieme chipkaart hebt zou een gemiste in/uitcheck na enkele dagen wel zichtbaar moeten zijn op uitcheckgemist.nl Wacht dat dus nog een dagje af.

De rit (als je niet in Den Bosch overgestapt bent en kort daarvoor een andere reis gemaakt hebt) kost overigens € 5,50 bij reizen op een ov-chipkaart. Een los kaartje uit een automaat is 1 euro duurder.

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

 

Ik heb vandaag gereisd met de NS vanuit Den Bosch centraal naar Tilburg Centraal met mijn OV-chipkaart(zonder abbonement, enkel opwaardering, anoniem). Op de kaart stond 20 euro, na mijn rit stond deze op 0 euro. Dit is onmogelijk aangezien ik zowel in als uit heb gecheckt. In via paaltje waarbij de machine duidelijk aangaf dat ik was ingechekt en bij uitchecken ook duidelijk doordat het poortje openging. 
Ook OV uitcheck gemist geeft aan niets te vinden. Zie foto's. 
 

ik heb nu dus onnodig 3x meer de kosten betaald dan eigenlijk de rit kost 5,50/6,50 euro. 
 

zou u dit willen bekijken en een passende oplossing kunnen voorzien?

 

mvg

Danna Elmalah

*************

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity.  Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Subject: Formal Complaint Regarding Racial Discrimination Incident at Rotterdam Central Station

I am writing to formally lodge a complaint regarding a disturbing incident of racial discrimination that I experienced on one of your trains.

On the 21st of November, 2023, at 10:02 AM, I and a young lady with dark skin were denied entry to the train bound for Delft at Rotterdam Central Station. Despite arriving at the door promptly, the train attendant prevented us from boarding. With only a minute left, this was an irresponsible action on the part of your employee.

It is disheartening to encounter such behavior, especially in this day and age. In the Netherlands, it is regrettable that individuals with such narrow-minded perspectives still hold positions of responsibility. This incident not only caused me delays in my schedule but also left a deeply negative impression of your service and the treatment received from your staff.

I request a thorough investigation into this matter and appropriate action taken to ensure such incidents are not repeated. It is crucial to uphold principles of equality and nondiscrimination in your service.

Thank you for your prompt attention to this matter.

Sincerely,

 

Reputatie 7
Badge +3

Hi Discriminatie,

This community is not the place to submit a complaint. You can do that here: https://www.ns.nl/en/customer-service/other-items/complaints.html

That being said, it is not allowed to board a train after the conductor has blown the whistle. This happens before the departure time, so the train can leave exactly on time. Maybe that was the case in your situation.

Reputatie 7
Badge +3

If the departure whistle has sounded you are no longer allowed to board the train. Basically anyone will be denied entry after the whistle has sounded.
 

More information (unfortunately only in Dutch) on: https://www.ns.nl/uitgelicht/fluiten-is-niet-meer-instappen

Reputatie 7
Badge +1

That being said, it is not allowed to board a train after the conductor has blown the whistle. This happens before the departure time, so the train can leave exactly on time. Maybe that was the case in your situation.

Boarding after the whistle has been blown is indeed not allowed. However, at that moment the train has left. If that was before the published departure time, then the train left early. NS will however only change that if forced by law.

Reageer