Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice?
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelIk heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice?
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelIk heb een tweetal klachten maar weet dat NS haar handelen in deze gevallen normaal vindt. Toch even delen
Zaterdagavond 14 mei met vervangend vervoer van Hoogeveen naar Meppel. Bus/trein 23.46, Gearriveerd om 23.43 bus was al weg (lang niet vol vertelde een vriend die in die bus zat) 00.16 viel uit. Veel vervelende jongeren op station. Volgende bus pas om om 0.46. Geen Traffic bij station. Uit onbehaagd gevoel maar de lijnbus genomen.. Vergoeding uur vertraging geldt niet bij vervangend vervoer aldus NS
Dinsdag 17 mei bus 21.04 valt uit. De snelbus is uit de dienst genomen Er rijden alleen stopbussen. Bus 21.34 komt maar doordat ik naar Meppel moet duurt de rit extra lang. Pas om 22.50 uitgecheckt. Wederom geen geld terug ivm vertraging Op station Assen zit Traffic ook met de handen in het haar. Zij krijgen veel vragen maar NS communiceert niet met hun over actuele stand van zaken. Jammer
Dit is zeker geen stimulans om met OV te reizen. En dat allemaal, heb ik me laten vertellen, voor het weghallen van een bocht in het spoor, waardoor we in de toekomst 17 seconden eerder in Groningen Meppel kunnen zijn :-)
Ik wens een ieder een fijne dag en NS succes met jullie werk aan het spoor
Groet,
jacqueline
Op nu.nl vandaag ook een topic over het haperende busvervoer. Staan wel een aantal interessante comments onder.
Geachte organoisatie ,
OP 18 july jl heb ik op station Nijmegen Cetraal mijn pas gebruikt om weer in te loggen voor de reis naar Oss.
Ik had gekeken en hij gaf aan dat ik ingelogd was en de poortjes gingen open.
Toen ik in Oss aan kwam wilde ik weer uitloggen maar toen werd ik ingelogd.
Heb het een paar keer geprobeert en toen logde hij uit .
Dus erges was er een fout opgetreden i het apparaat en vind ik niet dat ik dat bedrag van 20 euro moet betalen.
Ik zag het natuurlijk pas toen ik de rekening kreeg gisteren.
Hoe gaan we dat oplossen want ben zeker tevreden over de NS afgelopen 4daagse week en ook omdat ik op 20 july in Wijche owel werd i de trei en goed geholpen werd door het NS personeel.
Dus de vraag is hoe gaa we om met die fout vanm de meldpoortjes die een fout hebben gehad want heb altijd normaal in en uit kunen loggen.
met vr gr
Dhr R van Hirtum
Niet zo slim om een geheel ander nieuw topic hier vast te plakken.
De oorzaak is vrijwel zeker: in Nmg heb je NIET bij de NS maar ARRIVA ingesjekt-en daar heb je nu UITsjek gemist-en daardoor kreeg je te Oss wat je zag. Gaat weer een hoop moeite kosten dit recht te zetten.
En zoals altijd: begin eerst eens met de feiten te bekijken via mijnNS-dat scheelt altijd een hele hoop speculeren van wat er allemaal zou kunnen
Hey R van Hirtum. Welkom bij de NS Community. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om na te laten kijken wat hier is gebeurd en dit recht te laten zetten. We kunnen dit helaas niet op de Community inzien. Er is ook een grote kans dat bahnrider gelijk heeft. Ik raad je dan ook aan om de check in bij Arriva hier te corrigeren.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.