beantwoord

emailadres NS klantenservice

  • 20 August 2020
  • 30 reacties
  • 19504 Bekeken

Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 August 2020, 14:10

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7

@asmookja : ja met dit soort onzin mailtjes wordt je wel doodgegooid. Maar een daadwerkelijke oplossing van de problemen blijft helaas achterwege. Er is trouwens bij instellingen wel een mogelijkheid om dit soort email uit te zetten. (dit is gewoon een standaard mail als je de eerste post op de Community hebt gepost, bij meerdere posts krijg je weer een nieuwe ranking)

Reputatie 7

Ik heb een tweetal klachten maar weet dat NS haar handelen in deze gevallen normaal vindt. Toch even delen 

Zaterdagavond 14 mei met vervangend vervoer van Hoogeveen naar Meppel. Bus/trein 23.46, Gearriveerd om 23.43 bus was al weg (lang niet vol vertelde een vriend die in die bus zat) 00.16 viel uit. Veel vervelende jongeren op station. Volgende bus pas om  om 0.46. Geen Traffic bij station. Uit onbehaagd gevoel maar de lijnbus genomen.. Vergoeding uur vertraging geldt niet bij vervangend vervoer aldus NS

 

Dinsdag 17 mei bus 21.04 valt uit.  De snelbus is uit de dienst genomen Er rijden alleen stopbussen. Bus 21.34 komt maar doordat ik naar Meppel moet duurt de rit extra lang. Pas om 22.50 uitgecheckt. Wederom geen geld terug ivm vertraging Op station Assen zit Traffic ook met de handen in het haar. Zij krijgen veel vragen maar NS communiceert niet met hun over actuele stand van zaken. Jammer 

 

Dit is zeker geen stimulans om met OV te reizen. En dat allemaal, heb ik me laten vertellen, voor het weghallen van een bocht in het spoor, waardoor we in de toekomst 17 seconden eerder in Groningen Meppel kunnen zijn :-)

 

Ik wens een ieder een fijne dag en NS succes met jullie werk aan het spoor 

 

Groet,

jacqueline

 

 

 

 

 

 

Op nu.nl vandaag ook een topic over het haperende busvervoer. Staan wel een aantal interessante comments onder. 

 

https://www.nu.nl/economie/6201498/personeelstekorten-sturen-ns-verkeer-tussen-zwolle-en-groningen-in-de-war.html#coral_talk_wrapper

Geachte organoisatie ,

 

 

OP 18 july jl heb ik op station Nijmegen Cetraal mijn pas gebruikt om weer in te loggen voor de reis naar Oss.

Ik had gekeken en hij gaf aan dat ik ingelogd was en de poortjes gingen open.

Toen ik in Oss aan kwam wilde ik weer uitloggen maar toen werd ik ingelogd.

Heb het een paar keer geprobeert en toen logde hij uit .

Dus erges was er een fout opgetreden i het apparaat en vind ik niet dat ik dat bedrag van 20 euro moet betalen.

Ik zag het natuurlijk pas toen ik de rekening kreeg gisteren.

Hoe gaan we dat oplossen want ben zeker tevreden over de NS afgelopen 4daagse week en ook omdat ik op 20 july in Wijche owel werd i de trei en goed geholpen werd door het NS personeel.

Dus de vraag is hoe gaa we om met die fout vanm de meldpoortjes die een fout hebben gehad want heb altijd normaal in en uit kunen loggen.

 

met vr gr

 

Dhr R van Hirtum

Reputatie 7
Badge +1

Niet zo slim om een geheel ander nieuw topic hier vast te plakken.

De oorzaak is vrijwel zeker: in Nmg heb je NIET bij de NS maar ARRIVA ingesjekt-en daar heb je nu UITsjek gemist-en daardoor kreeg je te Oss wat je zag. Gaat weer een hoop moeite kosten dit recht te zetten.

En zoals altijd: begin eerst eens met de feiten te bekijken via mijnNS-dat scheelt altijd een hele hoop speculeren van wat er allemaal zou kunnen

Reputatie 5

Hey R van Hirtum. Welkom bij de NS Community. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om na te laten kijken wat hier is gebeurd en dit recht te laten zetten. We kunnen dit helaas niet op de Community inzien. Er is ook een grote kans dat bahnrider gelijk heeft. Ik raad je dan ook aan om de check in bij Arriva hier te corrigeren.

Reageer