emailadres NS klantenservice | NS Community
beantwoord

emailadres NS klantenservice

  • 20 August 2020
  • 38 reacties
  • 37425 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 August 2020, 14:10

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge

Het is al een tijdje een ongeorganiseerde bende tussen Zwolle en Meppel. NS zal notitie opmaken van uw klachten met de gebruikelijke mededeling dat het doorgezet wordt. U raadt al hoe dit afloopt.

Reputatie 1

Het is al maanden erg druk op deze de chat afdeling en reacties zijn altijd pas na een uur met excuses voor de drukte. Deze smoezen ben ik zat. NS dient er voor te zorgen dat binnen 10 minuten op een chatvraag wor wordt gereageerd.

Reputatie 1

Flink balen bij NS, ben al uren bezig om antwoord te krijgen. NS moet er voor zorgen dat er voldoende mensen op de chatafdeling zijn, of de chatfunktie uitschakelen, zoals ook al klachten formulier is verdwenen. 

 

Reputatie 7
Badge +3

U kunt uw abonnement laten stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook. Een mededeling zoals u nu doet op een openbaar klantenforum zorgt niet voor het stopzetten van uw abonnement of incassoopdrachten.

https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html

Vanwege mijn afwezigheid kan ik dat niet bevestigen of ontkennen, maar momenteel krijg je binnen een half uur een antwoord. 

Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice? 

De klantenservice van NS is niet bereikbaar per e-mail. Op deze pagina kunt u zien op welke manieren u wel contact kunt opnemen met de klantenservice. Op deze pagina leest u meer over het indienen van een klacht.

Belachelijk dat de klantenservice van NS geen e-mail heeft!!

Dus wél allerlei andere ’moderne’ kanalen (waarvan de klantenservice-chat het in de trein (haha) niet eens doet, want de wifi id trein is te slecht!!- gisteren geprobeerd) en je moet dus blijkbaar 3 uur!! op je antwoord wachten!!

Je kunt na je tel.gesprek met de klantenservice (waar je een uur op je beurt moet wachten, ‘want het is zó druk’ (haha)-hoe zou dat nou komen?!?) wél een mail van NS krijgen, om te vragen wat je van de Klantenservice vond, maar klánten kunnen de klantenservice níet mailen!!

Je krijgt dan aangeraden om 'het contactformulier’ in te vullen, maar 'houdt er wel rekening mee, dat een antwoord op een contactformulier behoorlijk lang kan duren', zegt de NS. Dan zal ik dus waarschijnlijk aan maanden moeten denken, als ik jullie 'service’ (inderdaad tussen aaanhalingstekens!!) goed begrijp?!?

Nou, ook zónder de Klantenservice gesproken te hebben, weet ik nu al wat ik iig van de bereikbaarheid van deze Klantenservice vind; Knap beroerd!!

Ik reageer hiermee op een klacht (en daaropvolgende opmerking vd Klantenservice!!) van 2 jaar!! geleden. Dus blijkbaar is het in die 2 jaar ERG WEINIG verbeterd!!
Ik zou willen zeggen; 'Beste NS, dit kan beter!!’

Vriendelijke groet,
Annemarie65

Reputatie 7
Badge +1

That being said, it is not allowed to board a train after the conductor has blown the whistle. This happens before the departure time, so the train can leave exactly on time. Maybe that was the case in your situation.

Boarding after the whistle has been blown is indeed not allowed. However, at that moment the train has left. If that was before the published departure time, then the train left early. NS will however only change that if forced by law.

Geachte organoisatie ,

 

 

OP 18 july jl heb ik op station Nijmegen Cetraal mijn pas gebruikt om weer in te loggen voor de reis naar Oss.

Ik had gekeken en hij gaf aan dat ik ingelogd was en de poortjes gingen open.

Toen ik in Oss aan kwam wilde ik weer uitloggen maar toen werd ik ingelogd.

Heb het een paar keer geprobeert en toen logde hij uit .

Dus erges was er een fout opgetreden i het apparaat en vind ik niet dat ik dat bedrag van 20 euro moet betalen.

Ik zag het natuurlijk pas toen ik de rekening kreeg gisteren.

Hoe gaan we dat oplossen want ben zeker tevreden over de NS afgelopen 4daagse week en ook omdat ik op 20 july in Wijche owel werd i de trei en goed geholpen werd door het NS personeel.

Dus de vraag is hoe gaa we om met die fout vanm de meldpoortjes die een fout hebben gehad want heb altijd normaal in en uit kunen loggen.

 

met vr gr

 

Dhr R van Hirtum

L.S

Op 9 september 2021 heb ik een enkele reis Venray- Heerenveen besteld en betaald via mijn telefoon, maar heb deze bestelling nr ******** helaas na diverse pogingen niet kunnen activeren. Daarom verzoek ik U 28,09 euro terug te storten op IBAN verwijderd door moderator*.

Bij voorbaat dank,

 

met vriendelijke groet, OJ Benschop, Notermanns.

Reputatie 7
Badge +3

L.S

Op 9 september 2021 heb ik een enkele reis Venray- Heerenveen besteld en betaald via mijn telefoon, maar heb deze bestelling nr ******** helaas na diverse pogingen niet kunnen activeren. Daarom verzoek ik U 28,09 euro terug te storten op IBAN verwijderd door moderator*.

Bij voorbaat dank,

 

met vriendelijke groet, OJ Benschop, Notermanns.

Hoewel de titel wellicht anders doet vermoeden, is dit geen e-mailadres van de NS. Ze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS')

Reputatie 7
Badge +1

Niet zo slim om een geheel ander nieuw topic hier vast te plakken.

De oorzaak is vrijwel zeker: in Nmg heb je NIET bij de NS maar ARRIVA ingesjekt-en daar heb je nu UITsjek gemist-en daardoor kreeg je te Oss wat je zag. Gaat weer een hoop moeite kosten dit recht te zetten.

En zoals altijd: begin eerst eens met de feiten te bekijken via mijnNS-dat scheelt altijd een hele hoop speculeren van wat er allemaal zou kunnen

Reputatie 6

Hey R van Hirtum. Welkom bij de NS Community. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om na te laten kijken wat hier is gebeurd en dit recht te laten zetten. We kunnen dit helaas niet op de Community inzien. Er is ook een grote kans dat bahnrider gelijk heeft. Ik raad je dan ook aan om de check in bij Arriva hier te corrigeren.

Beste Heer, Mevrouw

 

Vanwege mijn verhuising naar een dichtbije locatie van mijn werkgever, is het voorlopig het verlengen van de daluren abonnement niet langer gewenst.

  1. Enige incasseringsopdrachten dan hoeft uook niet te laten uitvoeren.

 

 

 

 

Vrindelijk groet

 

Hallo manmel, welkom op de NS Community.

 

Dit is een openbaar klant-helpt-klant kanaal, je kan hier geen abonnementen opzeggen. Je kan onze klantenservice bellen, met ze chatten of een bericht via Twitter of Facebook sturen. 

Hi,

 

Ik heb gisteren niet kunnen inchecken ivm een stroomstoring in Rotterdam lombardijen. Ik heb dit uitgelegd aan de conducteur en die begreep meteen waarom de lampen uit stonden op het station dus checkte hij mij in via zijn apparaatje. Nu krijg ik een mail dat ik een reis heb gemaakt zonder geldig reisrecht en hier dus €50 voor moet betalen.

Zou dit rechtgezet kunnen worden aub.

Alvast bedankt.

 

Mvg,

Tuysuz

Goedemorgen Omer Tuysuz. Een conducteur kan je voor zover ik weet nog steeds niet inchecken via zijn apparaat. Er zal in wezen een controle hebben plaatsgevonden, met als gevolg een € 50 correctietarief omdat je geen incheck had gemaakt. Mijn excuses als dit anders was aanegeven door de conducteur. Neem hiervoor even contact op met onze Klantenservice, zij kunnen dit corrigeren. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Op 2 september 2021 nam ik op 10:03 de trein Ede-Wageningen richting Breda.

Bij aankomst stopte de trein en al snel ging de deur van het achterste coupe (compartiment) van treinstel 8621 open. enkele passagiers stapten uit en bij mijn instappen ging de trein in beweging naar achteren.

Hierdoor kwam ik ten val en bezeerde mijn bovenbeen en knie. De conducteur kwam snel en door zijn actie kwam de beweging van de trein tot stiltand.

Het vervelende was dat ik hierdoor moeite had bij het lopen Gelukkig na enkele dagen heb ik minder last van mijn kwetsuur.

Naam: *********

Adres: **********

        ****** **

Tel.: **********

kaartnr.: 3528 **** **** ****

Persoonsgegevens aangepast door moderator

 

Welkom op onze NS Community, lg1940.gramberg@gmail.com.

Waar kan ik je precies mee helpen? Wil je een klacht indienen?

Badge +3

De klantenservice van NS is niet bereikbaar per e-mail. Op deze pagina kunt u zien op welke manieren u wel contact kunt opnemen met de klantenservice. Op deze pagina leest u meer over het indienen van een klacht.

Hallo MM1950 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat dit is gebeurd. Het is momenteel wel druk, maar niet zo druk dat een antwoord 3 uur op zich laat wachten. Zoals Tochjo al aangaf hebben wij hier geen e-mailadres voor. Je kan alle onze andere kanalen die in de link staan bewandelen om de klacht door te laten zetten.

Reputatie 1

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag van 11:40

 

Badge +3

Blijkbaar is het dát (een correctie bij controle in de trein) óf bij het uitchecken een correctie van €20 voor een gemiste incheck.

Ik neem aan dat je na de registratie door de conducteur niet ook nog een correctie krijgt voor een uitcheck zonder incheck?

Dus in feite ‘valideert’ de conducteur je vervoerbewijs, en krijg je geen verdere problemen bij een uitcheck door poortjes. Check je niet uit (omdat je toch geen incheck hebt), dan heb je zwart/gratis gereisd en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Dan gaat er iets mis. Zou je een nieuw bericht in de chat willen sturen? Zodoende moet je binnen een half uur antwoord krijgen.

Fietstas van fiets gestolen op NS Klarenbeek

Reputatie 7
Badge +3

Fietstas van fiets gestolen op NS Klarenbeek


Aangigte doen bij politie en als dit in een bewaakte NS stalling is gebeurd dan kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer