beantwoord

factuur boete te laat betaald of niet?

Beste meneer, mevrouw,

Ik heb een vraag mbt een factuur kenmerk ### (verwijderd door moderator).

Betreft een boete van € 10 gehad. Ivm drukte van een verhuizing heb ik de boete niet tijdig voldaan. Inmiddels heb ik betaald. Ik wil echter nagaan of er verhogingen zijn geweest welke nu openstaan? Ik heb geen verhogingen ontvangen maar wellicht is er iets tussen wal en schip gevallen bij de verhuizing. In de brief stond namelijk dat er een verhoging van € 15 zou komen. Deze heb ik nooit gehad. Verneem graag of eea nu in orde is of dat er iets open staat op mijn naam.

Gr, Alyssa
icon

Beste antwoord door Denice NS 31 augustus 2018, 10:35

Update: Er was inderdaad sprake van extra kosten. Gezien de situatie heb ik een uitzondering gemaakt en deze kosten opgeheven.

Voor de meelezers: Zit je in dezelfde of een soortgelijke situatie dan is het altijd verstandig om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat gaat het snelste via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator tenzij een moderator je daarom heeft gevraagd (dan weten we namelijk ook dat we een bericht kunnen verwachten 😉 )
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Lies88. Welkom bij de Community.

Goed dat je dit nog even navraagt! Als je mij via een privébericht kan voorzien van je NAW-gegevens en geboortedatum ga ik het voor je nakijken! Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Update: Er was inderdaad sprake van extra kosten. Gezien de situatie heb ik een uitzondering gemaakt en deze kosten opgeheven.

Voor de meelezers: Zit je in dezelfde of een soortgelijke situatie dan is het altijd verstandig om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat gaat het snelste via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator tenzij een moderator je daarom heeft gevraagd (dan weten we namelijk ook dat we een bericht kunnen verwachten 😉 )

Reageer