beantwoord

factuur kan niet downloaden

• 15 mei 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Hoi! 

Ik probeer al een hele week de laatste twee facturen te downloaden. Want volgens mijn berekening klopt de prijs niet! Erg vervelend. Dus zou graag de facturen ontvangen. 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 15 mei 2021, 16:59

Goedemiddag Pien Weelink en welkom op de NS Community! 

Ik ga gelijk met de deur in huis vallen, helaas kan ik je de facturen niet sturen. Wel raad ik je aan om onze klantenservice een bericht te sturen. Zij kunnen met je meekijken naar de facturen en ook naar de storing die je op het moment hebt. Want voor zover bij mij bekend is, zou het op dit moment moeten werken namelijk! Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Pien Weelink en welkom op de NS Community! 

Ik ga gelijk met de deur in huis vallen, helaas kan ik je de facturen niet sturen. Wel raad ik je aan om onze klantenservice een bericht te sturen. Zij kunnen met je meekijken naar de facturen en ook naar de storing die je op het moment hebt. Want voor zover bij mij bekend is, zou het op dit moment moeten werken namelijk! Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reputatie 7
Badge +3

Ook al is er geen algemene storing bekend, er zijn regelmatig klanten die hun facturen niet kunnen zien en dat blijkt dan bij navraag bij de klantenservice te komen omdat de klant op één of andere manier 2 keer in het systeem staat. Na “ontdubbelen” werkt alles dan weer goed. Zou heel goed kunnen dat dit ook hier het geval is. Dus inderdaad contact opnemen met de klantenservice.

Reageer