beantwoord

Factuur ov fiets

• 29 september 2019
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

L.S.
Per mail ontving ik een betaalverzoek voor een openstaand bedrag voor het gebruik van een ov-fiets. De nummers lijken allemaal te kloppen maar toch vind ik het vreemd dat ik het bedrag niet ook via de app zou kunnen betalen.
Het bericht is verzonden via:
no-reply-financecenter.db@NS.nl
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 september 2019, 12:10

Volgens deze pagina wordt het door u genoemde adres werkelijk door NS gebruikt voor communicatie over betalingsherinneringen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Volgens deze pagina wordt het door u genoemde adres werkelijk door NS gebruikt voor communicatie over betalingsherinneringen.
Hallo Frank van Riesen, Welkom op de NS Community.

Je krijgt de mail dan omdat een automatische incasso is mislukt. De factuur kan je inzien in je Mijn NS-account. Handmatig betalen kan ook, dan is het belangrijk om je klantnummer in de omschrijving te vermelden. Dan kan jouw betaling aan de openstaande factuur worden gekoppeld.
Badge +3
Als het een e-accept is dan kan je die gewoon via iDeal voldoen.

Als het goed is staat er ook een IBAN bij en een betalingskenmerk dat je dan moet gebruiken, mocht je het handmatig willen overmaken.

Een QR code zodat je het in één keer via je bank-app kunt voldoen zou welkom zijn inderdaad. Had wel verwacht dat die er tegenwoordig wel bij staat als je de knop "Nu betalen" aanklikt in de mail.

Reageer