Fietsachterlicht beschadigd in NS-fietsenstalling (Muiderpoort)

• 13 november 2020
  • 7 reacties
  • 247 Bekeken

Beste lezer,

Vanmorgen is mijn fiets (vanuit een schuifrek) per ongeluk hard neergekomen op een fiets daaronder. Daardoor is het achterlicht van de fiets daaronder beschadigd.

Standplaats en kenmerken van de betreffende fiets:

- Bewaakte fietsenstalling Muiderpoort.

- Fiets met grijze fietstassen en vrolijk gekleurd zadelhoesje. Ik heb een foto gemaakt van de fiets en de beschadiging.

Als de eigenaar van de fiets zich meldt, dan wil ik graag het beschadigde achterlicht vergoeden. S.v.p. mij een foto sturen van de fiets, zodat ik kan zien dat het om de rechtmatige eigenaar gaat.

U kunt mij bereiken door een mail te sturen naar: instagramdanique@gmail.com of door te reageren op dit bericht.

Vriendelijke groet,

Danique

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Top dat je dit bericht plaatst. Heb je het ook al via de NS Twitter en NS Facebook-pagina gedeeld?

Dankjewel voor je reactie. Nee, want ik heb geen Twitter en Facebook. Het gaat mij erom dat het bekend is bij de NS en afwacht of er een reactie komt van de betrokken persoon.

Hi Danique van Dijk, welkom bij de NS Community. 

Wat netjes dat je dit meldt en de kosten wilt vergoeden! Heb je dit ook bij de desbetreffende stalling kunnen aangeven? Anders ga ik kijken of ik contact kan leggen met de fietsenstalling Muiderpoort.

Hoi Rizana, bedankt voor je bericht. Ja, ik heb het vanmorgen aangegeven bij medewerkers van de fietsenstalling (het reparatiecentrum bij de ingang). Zij raadden me aan contact op te nemen met NS. Groetjes, Danique

Badge +3

Nobel van je, @Danique van Dijk 

Kom je er vaker en staat die fiets er nog, visitekaartje of briefje met contactinfo achterlaten op de fiets. Jammer dat de beheerders daar niet bij konden helpen.

Bedankt voor je bericht, Robert. Goed idee. Daar dacht ik ook al aan, maar had helaas geen papier bij me. Ik kom er vaker en ga volgende week kijken of de fiets er nog staat. En ik neem papier mee.

Reputatie 3

Hoi Rizana, bedankt voor je bericht. Ja, ik heb het vanmorgen aangegeven bij medewerkers van de fietsenstalling (het reparatiecentrum bij de ingang). Zij raadden me aan contact op te nemen met NS. Groetjes, Danique

Wat een domme reaktie van de beheerder daar. Contact opnemen met NS, hoe log wil je het hebben. De beheerder had met zijn luie kont ook van de stoel kunnen komen en een labeltje iod kunnen plaatsen aan de fiets, met daarop dat de eigenaar zich kan melden bij de beheerder. Dan kan vervolgens deze de contactgegevens doorgeven. Maar ja...

Reageer