Fietsenstalling tilburg sloopt je fiets

• 18 maart 2021
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Al jaren zet ik mijn fiets buiten bij station Tilburg. Na aangesproken te zijn dat de plek waar ik normaal mijn fiets zet vol is en ik de uber luxe nieuwe fu(k!ng fietsenstalling moet gebruiken. Nou super fijn zal je denken. 

Ik gebruik nu deze stalling 2 keer en beiden keren hebben de medewerkers van de stalling mijn fiets verplaatst. Ik heb een fiets met een rek er voor waar blijkbaar een specifieke plek voor is. Nou dit is allemaal vervelend maar prima. De 2e keer dat ze mijn fiets hebben verplaatst hebben ze gelijk mijn stuur losgekregen. Ik heb ze er op aangesproken waarna ik te horen kreeg dat ik mijn fiets maar niet fout had moeten zetten. In welke wereld is het dan een goed idee om zo hardhandig mijn fiets te verplaatsen zo dat mijn stuur los komt. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

In welke wereld is het een goed idee om weer jouw fiets niet op de aangewezen plek neer te zetten?

In welke wereld is het een goed idee om weer jouw fiets niet op de aangewezen plek neer te zetten?

Niemand heeft een plek aangewezen daap

Hallo Lars V., welkom op de NS Community. 

Ik begrijpen dat je erg baalt dat je stuur zomaar loszit. Hebben ze dit bij de stalling ook weer voor je kunnen vastmaken? Ik kan me voorstellen dat het niet de bedoeling is geweest om iets te vernielen toen je fiets verplaatst moest worden, omdat deze niet op de juiste plek stond. Als ik het goed begrijp is het nu helder waar je je fiets wel kan stallen, zodat deze niet meer verplaatst hoeft te worden door de medewerkers.

Ze hebben enkel gezegd dat het mijn eigen schuld is en het niet zou gebeuren als ik de fiets op een andere plek had gezet. Verder hebben ze me er onbeschoft behandeld en totaal niet geholpen. Het is nu zeker duidelijk dat mijn fiets blijkbaar speciaal is en er een kleine rij voor is gereserveerd aan de zijkant.

Reageer