beantwoord

fietskluis

• 10 september 2018
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

ongeveer 10 dagen geleden dat de fietskluis die ik in Krommenie gehuurd heb moeilijk open kan en moeilijk op slot kan, het is nu niet mogelijk deze te gebruiken. Ik heb het formulier ingevuld (online) wat hiervoor bestemd is, maar ng geen reactie gehad. Wel een verzoek om een enquête in te vullen.
leo
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 september 2018, 10:20

Ik heb een melding gemaakt van de problemen met deze fietskluis bij de collega's die de fietskluizen onderhouden. Zij gaan dit oppakken.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedenavond leogro en welkom bij de NS Community!

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je vraag precies is. Gaat het er puur om dat je nog geen reactie hebt gekregen op dit formulier?
Morgen, klopt
Ik weet niet hoe lang het duurt voor de kluis hersteld is, en kan de kluis niet gebruiken
Ik kan even gaan zoeken wat de status van je verzoek is, leogro. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres? Dan ga ik kijken wat ik kan vinden. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "stuur bericht".
Ik heb een melding gemaakt van de problemen met deze fietskluis bij de collega's die de fietskluizen onderhouden. Zij gaan dit oppakken.

Reageer