fietsstalling Gouda (centrum zijde) | NS Community
beantwoord

fietsstalling Gouda (centrum zijde)

  • 17 May 2022
  • 4 reacties
  • 326 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

De kleine fietsenstalling op station Gouda is net aangelegd en staat nu al vol met ongebruikte (?) fietsen. Op de bakfietsen en brommer stalling plekken kan je na 8:30 geen plek meer vinden om een brommer of bakfiets te plaatsen. Want: staat vol met gewone fietsen. Foto’s hieronder is van half acht deze ochtend. Om negen uur is hier geen doorkomen meer aan. 

 

-kan er een opruimactie gehouden worden in deze stalling? 

-kan er toezicht  plaatsvinden op het stallen van fietsen in de ochtend ? 
-wanneer is de bewaakte stalling aan het centrum zijde gereed ?

 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 17 May 2022, 15:03

Bekijk origineel

4 reacties

Vandaag 1 november 2022 heb ik om 7.05 mijn fiets geparkeerd. Model transportfiets van het merk Cortina aangeschaft in 2020. Bij terugkomst om 18.35 was mijn fiets gestolen. Ik vond mijn AXA slot plus twee kettingsloten terug. Ik had wat andere verwachtingen bij een bewaakte stalling. Enorm balen. Het was de eerste keer dat ik gebruik maakte van deze stalling. Daarvoor heb ik telkens de onbewaakte stalling gebruikt. Ik heb inmiddels aangifte gedaan. 

Badge +3

Voor die met krat zal het lastig worden maar die andere ‘transportfietsen’ op de laatste foto zijn helemaal geen buitenmodel en horen gewoon in de normale rekken. Heb er zelf ook een, geen enkel probleem.

Reputatie 7
Badge +3

Het is overigens niet alleen een stallingsplek voor bakfietsen, maar voor buitenmodelfietsen. Daar vallen bakfietsen onder, maar ook andere fietsen die niet in de reguliere rekken passen, denk aan fietsen met kinderzitjes, grote manden of kratten of een breed rek vooraan. Zo staan de fietsen met het brede rek en krat van je laatste foto staan daar gewoon terecht. Gewone fietsen die wel in de normale rekken horen daar uiteraard niet. 

Goedemiddag Gebd en welkom op de NS Community! 

Wat balen dat er geen plaats meer was in de stalling door een hele hoop fietsen die hier staan. Helaas ga ik niet over opruimacties, dit wordt door het beheer gedaan en zij zulllen dit uiteraard doen wanneer er teveel fietsen zijn. Daarnaast is het een onbewaakte fietsenstalling zoals ik begrijp, maar hier kunnen wij dan helaas ook geen toezicht opzetten. Want zoals de term al zegt, is deze onbewaakt. Het enige wat ik voor je kan doen is een melding maken en dit heb ik voor je doorgezet! 

Reageer