beantwoord

Fout

Goedenmiddag NS.

Op 4/11/2017 heb ik een boete gekregen maar er is iets fout gezet. De reis begon van Arnhem naar Den haag Centraal, maar ik heb een studentenreisproduct. Op de boete staat er 50,00 + 19,10 (de 19,10 is de prijs van de reis). Maar als ik een boete krijgt terwijl ik een studentenreisproduct hebt, dan word de boete verlaagd of weggehaald toch? Mijn kenmerk van deze boete is K499795.

Met vriendelijke groet
Roger
icon

Beste antwoord door Slidestops 8 november 2017, 17:02

Er is geen fout gemaakt, een uitstel van betaling is altijd 50 euro plus vol tarief ritprijs, ongeacht het abonnement.

Je kunt in aanmerking komen voor de coulance regeling (Als het niet veel vaker is gebeurd en je je netjes hebt gedragen tegen de conducteur). Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Er is geen fout gemaakt, een uitstel van betaling is altijd 50 euro plus vol tarief ritprijs, ongeacht het abonnement.

Je kunt in aanmerking komen voor de coulance regeling (Als het niet veel vaker is gebeurd en je je netjes hebt gedragen tegen de conducteur). Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice.

Reageer