fout in app 'Trein' | NS Community
beantwoord

fout in app 'Trein'

  • 29 April 2022
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

in genoemde app wordt niet aangegeven dat IC\s Vlissingen - Amsterdam tot 5 mei niet via Haarlem rijden maar via Schiphol ivm werkzaamheden. 

Tevens staat op de site het klantenservice nummer 030 - 7515155 aangegeven. Dit meldt niet meer in gebruik te zijn.

Tot slot vind ik belkosten €1,10 en wachttijd minstens 4 minuten erg klantonvriendelijk 

icon

Beste antwoord door iMark 29 April 2022, 19:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

In de app voor iOS staat dat er werkzaamheden zijn tussen Haarlem en Leiden t/m 5 mei 02.00 uur. Er rijden bussen. Dit betekent dat bij aanvang dienst op 5 mei de treinen weer via Haarlem kunnen rijden.

Tussen Amsterdam en Leiden wordt aangeraden om via Schiphol te reizen.

Wat is precies het probleem?

Reputatie 6

Hey AARR. Welkom bij de NS Community.

De informatie van iMark klopt. Verder kan je ons wel bereiken op het nummer 030-7515155. Dit nummer is gewoon in gebruik. Hieraan zijn geen extra belkosten verbonden, je betaalt alleen het normale tarief. 

Badge +3

Ik heb gisteren meerdere meldingen gezien dat 030 751 5155 een bandje geeft dat het nummer niet (meer) in gebruik is.

Ga vooral geen (Google zoekresultaten) doorschakelnummers voor € 1,10 per gesprek (of zelfs per minuut) bellen!

Ben je in het buitenland, dan zou +31 30 751 5155 ook gewoon moeten werken. Binnen Europa betaal je gewoon vanuit je belbundel of normale (prepaid) belkosten (ca. 5 cent per minuut, soms ca. 20 cent).

Reageer