beantwoord

Fout mailadres

  • 14 maart 2020
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Hoe lang blijven e-mails van NS bij gewijzigd mailadres nog verstuurd naar het oude mailadres? In mijn geval nu al meer dan een maand.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 15 maart 2020, 11:41

Goedemorgen KeesX.

Een wijziging van e-mailadres is per direct actief. Gezien je bericht zal dit niet goed zijn gegaan. Heb je het e-mailadres zelf aangepast in je Mijn NS omgeving? We zien heel vaak dat het Mijn NS-account en oNS klantbestand niet gekoppeld zijn doordat er bepaalde gegevens niet overeenkomen tussen de twee, waardoor de officiële communicatie nog via een oud/ongewenst e-mailadres verloopt. In contact met de Klantenservice kan dit opgelost worden.

Het is momenteel erg druk gezien de ontwikkelingen m.b.t. Covid-19 waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten dan je van oNS mag verwachten.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen KeesX.

Een wijziging van e-mailadres is per direct actief. Gezien je bericht zal dit niet goed zijn gegaan. Heb je het e-mailadres zelf aangepast in je Mijn NS omgeving? We zien heel vaak dat het Mijn NS-account en oNS klantbestand niet gekoppeld zijn doordat er bepaalde gegevens niet overeenkomen tussen de twee, waardoor de officiële communicatie nog via een oud/ongewenst e-mailadres verloopt. In contact met de Klantenservice kan dit opgelost worden.

Het is momenteel erg druk gezien de ontwikkelingen m.b.t. Covid-19 waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten dan je van oNS mag verwachten.

Reageer