beantwoord

Foutieve informatie bij NS telefonische inlichtingen

• 17 januari 2017
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Omdat ik een uur in de trein voor Schiedam stilgestaan had wilde ik het reisgeld terug vragen.

Dit wilde ik doen via de ns-online. Maar mijn inlog gegevens werkten niet.

Ik belde de NS hulpdienst. Daar werd mij verteld dat mijn inlog gegevens niet bestonden.

Als ik 5 maanden niet zou inloggen zou mijn account verwijderd worden.

Dit vertelde ik tegen een collega, die al een paar jaar niet had ingelogd. Deze kon echter nog wel inloggen.

Nou is mijn vraag wat is dat voor een hulplijn die foutieve informatie verstrekt? Dan kan er toch net zo goed geen hulplijn zijn?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 17 januari 2017, 18:51

Hallo lekkerdan,

Allereerst jammer dat je vertraging hebt gehad 😞! Ik heb het even nagevraagd en opgezocht maar voor zover bij mij nu bekend is het inderdaad foutieve informatie dat je MijnNS-account na 5 maanden inactiviteit verwijderd wordt. Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is dat de Klantenservice foutieve informatie verstrekt. Ik zal je signaal hierover intern doorgeven. Heb je inmiddels een nieuw account of kun je weer inloggen? Of heb je daar nog hulp bij nodig?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo lekkerdan,

Allereerst jammer dat je vertraging hebt gehad 😞! Ik heb het even nagevraagd en opgezocht maar voor zover bij mij nu bekend is het inderdaad foutieve informatie dat je MijnNS-account na 5 maanden inactiviteit verwijderd wordt. Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is dat de Klantenservice foutieve informatie verstrekt. Ik zal je signaal hierover intern doorgeven. Heb je inmiddels een nieuw account of kun je weer inloggen? Of heb je daar nog hulp bij nodig?
Nee, alles ig goedgekomen. Alleen jammer dat het contact via de telefoon zo een slechte smaak achterlaat.
Dat snap ik hoor, mijn collega Annewil heeft hier een melding van gemaakt en hopelijk zal dit niet weer voorkomen.

Reageer