beantwoord

frustratie door inmiddels 2e betalings herrinnering.

• 22 december 2017
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Vorigeweek stuurde ik uw deze brief:

Aan NS
Betreft klant nummer 207270195
Uw kenmerk: 5057208556
Bijlage de door u verstuurde nota.

Geachte heer , mevrouw,

Tot mijn grote verbazing ontving ik uw rekening. Ik wil u er op wijzen dat op 17-11-2016 een bedrag is overgemaakt van 60,81 en hier mee was het abonnement en de afschrijving van mij als klant nummer beƫindigd. Dat is het geen u mij verzekerd heeft.
Nu krijg ik weer een rekening op mijn naam en dat terwijl ik geen abonnement heb bij NS.
Hopelijk begrijpt u dat dit mij zeer frustreert, na alle gesprekken die wij vorig jaar per telefoon gevoerd hebben. Wellicht dat uw de opnames eens wilt gaan beluisteren.
Ik verwacht dat u zich aan de afspraken houdt en mij schriftelijk dit bevestigd, zodat het nu voor goed is afgelopen met uw herinneringen aan mijn adres.

Hoogachtend,

U heeft hierop geen reactie gegeven.
vandaag stuurt u mij weer een betalings herrinering. met uw kenmerk:
5057608283

IK wil dit graag schriftelijk afhandelen, daar uw zich kennelijk niet genoodzaakt voelt zich aan de afspraken van medio november 2016 te houden.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 22 december 2017, 18:30

Welkom op het NS Serviceforum Pim. Op dit forum helpen reizigers elkaar, wellicht dat dit kanaal zich dus wat minder laat lenen voor dit specifieke issue. Ik adviseer je om vanavond nog dit bericht naar onze webcare-afdeling te sturen via Twitter (DM) of Facebook (Messenger). Je zal dan snel een reactie krijgen en men kan even goed in je case duiken.

Laat ons vooral even weten of dit tot een oplossing heeft geleid. Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Met alle respect, maar het is hier een publiek forum en geen postadres van NS. Iedereen kan uw brief zien. Hij komt niet automatisch op de goede plek. Mogelijk doet een moderator wat. U kunt uw persoonlijke gegevens beter weghalen. Niet iedereen heeft goede bedoelingen.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
IK heb post gestuurd, iedereen mag het zien het maakt mij niets uit. Als de NS liever naar de rechtbank gaat ook prima. Maar dit geneuzel moet ophouden!
Welkom op het NS Serviceforum Pim. Op dit forum helpen reizigers elkaar, wellicht dat dit kanaal zich dus wat minder laat lenen voor dit specifieke issue. Ik adviseer je om vanavond nog dit bericht naar onze webcare-afdeling te sturen via Twitter (DM) of Facebook (Messenger). Je zal dan snel een reactie krijgen en men kan even goed in je case duiken.

Laat ons vooral even weten of dit tot een oplossing heeft geleid. Succes!

Reageer