beantwoord

functioneert de chat?

ik heb 50 minuten gewacht na het plaatsen van mijn vraag op een reactie.geen reactie.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 januari 2019, 20:48

Er is helaas een wachtrij via onze chat. Je kan het beste via een ander kanaal contact met ons opnemen. Twitter is momenteel erg rustig.

Bekijk origineel

7 reacties

Er is helaas een wachtrij via onze chat. Je kan het beste via een ander kanaal contact met ons opnemen. Twitter is momenteel erg rustig.
Ik heb vandaag, 19 februari 2019, 38 minuten gewacht op een reactie via de Chat. NS maakt het eigenlijk onmogelijk om je abonnement op te zeggen. Via een knop op mijn NS kun je je abonnement wijzigen, maar opzeggen kan niet op een eenvoudige manier. Via email wordt geen mogelijkheid geboden. En via social media wil ik niet. NS heeft zeker nog niet kennis genomen van alle kritiek op Facebook. Andere klanten blijken kennelijk 1,5 uur te moeten wachten bij telefonische reactie. Dit moet toch eenvoudiger kunnen, NS!!
Vervelend dat het contact zo moeizaam verloopt. Het klopt dat onze Chat regelmatig erg druk is, vaak is de wachtrij vroeg in de ochtend of later op de avond het kortst. Het contact loopt vaak het snelst via Social media, maar ik begrijp dat niet iedereen dit een prettige optie vindt. Normaal gesproken zijn wij telefonisch ook goed bereikbaar, dus ik vermoed dat het net even tegen heeft gezeten allemaal. Is het uiteindelijk wel gelukt om je het abonnement stop te zetten?
Ik heb 5 dagen geleden uiteindelijk na het lange wachten een contactformulier ingevuld, maar nog geen antwoord of reactie ontvangen. Omdat wij te weinig blijken te reizen met de trein willen we het abonnement opzeggen, maar dat wordt echt niet gemakkelijk gemaakt.
Twee weken geleden ben ik bijna 5 uur met de chat bezig geweest. Eerst 2 uur wachten op het eerste contact en vervolgens 1 uur na elke input.

Maar eerlijk is eerlijk, mijn probleem was wel binnen 5 uur opgelost🙂, dat heb ik ook weleens anders meegemaakt🤐
Zoals mijn collega in haar reactie al aangaf is het de laatste tijd inderdaad regelmatig erg druk bij onze Chat. Het contactformulier werkt uiteraard ook, maar de reactietijd daarbij kan afhankelijk van het onderwerp ook vrij stevig oplopen. Meer dan een week is niet ongebruikelijk.

Voor een snellere reactie is het verstandig om telefonisch contact op te nemen (030-7515155), of door een berichtje te sturen via Twitter of Facebook.
Badge +3
Gisteren (rustige zondagmiddag, zou je denken) ook via Chat een opzegging gedaan.

Eerste contact/reactie duurde bijna 3 uur, maar toen was het ook heel snel opgelost.

Via Twitter (DM/PB) verslikt Coosto zich al gauw in mijn tweets/reacties (nooit meer dan 1000 per maand, in januari 570 waarvan de helft niet eens aan NS gericht).

Maar goed, ik had geen haast en bellen kan ook altijd nog (om 11:00 's ochtends of zo, of ander rustig moment).

Reageer