beantwoord

Geen antwoord op klacht

Ik heb hier eerder mijn probleem m.b.t. NS Flex i.c.m. Studentenreisproduct aan de orde gesteld. Ik ben er in getuind en ben als student veel korting misgelopen. Voor een oplossing werd ik verwezen naar de telefonische klantenservice. Die wilden de misgelopen korting niet vergoeden.

Eind januari heb ik de NS Klantenservice een brief met een klacht gestuurd. Tot op heden heb ik daar geen antwoord op gekregen. Twee weken geleden heb ik via het contactformulier opnieuw contact gezocht met de klantenservice met verwijzing naar mijn brief. Ik heb alleen een ontvangstbevestiging ontvangen maar verder niets.

Ik vind het heel vervelend en onfatsoenlijk dat mijn klacht niet wordt beantwoord.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 maart 2019, 10:56

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je nog niets hebt vernomen over deze twee inzendingen, Joelle95, maar ik kan je helaas weinig anders aangeven dan geduld hebben. De twee kanalen die je hebt gekozen zijn beide namelijk niet de snelste. De behandel- en reactietijd bij een brief kan aan de hand van het onderwerp al snel oplopen tot enkele maanden. Datzelfde geldt voor een e-mail, maar dan met enkele weken.

Je zult sowieso nog een reactie gaan krijgen hierop, maar ik kan je niet aangeven wanneer dit exact zal zijn.

Bekijk origineel

1 reactie

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je nog niets hebt vernomen over deze twee inzendingen, Joelle95, maar ik kan je helaas weinig anders aangeven dan geduld hebben. De twee kanalen die je hebt gekozen zijn beide namelijk niet de snelste. De behandel- en reactietijd bij een brief kan aan de hand van het onderwerp al snel oplopen tot enkele maanden. Datzelfde geldt voor een e-mail, maar dan met enkele weken.

Je zult sowieso nog een reactie gaan krijgen hierop, maar ik kan je niet aangeven wanneer dit exact zal zijn.

Reageer