beantwoord

Geen bevestiging bij aangetekende brief

  • 15 juli 2016
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb op 15 juni een aangetekende brief naar de klantenservice van NS zakelijk gestuurd en tot op heden geen antwoord gekregen.

Stuurt de NS geen bevestigingen?
Krijg ik niet te horen of ze er iets mee gaan doen?
Hoe lang het gaat duren eer ik iets hoor?

Erg klantonvriendelijk, maar ben helaas niet anders gewend 🙂
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 juli 2016, 15:57

Ook aangetekende brieven komen gewoon op volgorde op de stap te liggen. Ik heb het even nagevraagd en vandaag - 18 juli - is met bezig met brieven van 6 juni. Het kan dus nog wel 1,5/2 weken duren voordat je antwoord krijgt.
Excuses hiervoor.
Bekijk origineel

3 reacties

Ook aangetekende brieven komen gewoon op volgorde op de stap te liggen. Ik heb het even nagevraagd en vandaag - 18 juli - is met bezig met brieven van 6 juni. Het kan dus nog wel 1,5/2 weken duren voordat je antwoord krijgt.
Excuses hiervoor.
NS Zakelijk heeft een achterstand en beantwoording duurt 4-6 weken, dat komt nog dus.
Welkom op het NS Serviceforum Mees. Ik wil het graag voor je uitzoeken. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer daarin even alle gegevens, dan ga ik het na.

Reageer