beantwoord

Geen bevestiging mail wel betaald

  • 28 november 2019
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Hallo,

ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de NS klantenservice. Betreft mijn traject vrij abonnement, ik heb deze gisteren aangevraagd en er is geld van mijn rekening afgeschreven, ik heb alleen geen bevestiging mailtje gekregen. Klantenservice heeft gevraagd of ik het betaalbewijs kon opsturen via de website, maar waar kan ik dit doen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Milly 

icon

Beste antwoord door MoDe 28 november 2019, 09:53

Je kunt in dit geval het beste contact opnemen via Social media: Twitter of Facebook of via website met de chat. Daar heb je mogelijkheden om iets mee te sturen. Via email gaat lang duren, dat is geen optie.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt in dit geval het beste contact opnemen via Social media: Twitter of Facebook of via website met de chat. Daar heb je mogelijkheden om iets mee te sturen. Via email gaat lang duren, dat is geen optie.

Reageer