beantwoord

geen bevestiging van email ontvangen.

• 26 september 2016
  • 3 reacties
  • 351 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 33 reacties
Hallo
Ik heb gisteren via de email van de NS een vraag gesteld tbv teruggave extra gemaakte kosten.
Een heel verhaal getypt + mijn gegevens ingevuld en toen verzonden.
Ik heb alleen geen bevestiging ontvangen dat dit daadwerkelijk is verstuurd.
Meestal ontvang je toch dat het is ontvangen en binnen zoveel dagen wordt beantwoord?
Klopt dit ?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 26 september 2016, 18:16

Oei, je zou een bevestiging moeten krijgen met een reactietijd - hoeveel dagen het dus duurt voordat je antwoord kan verwachten. Dit ontvang je als mailtje. Het is voor mij nu ook gissen of het daadwerkelijk verstuurd is. Ik stel voor dat je mij je vraag ook nog een keer voorlegt. Wanneer je op mijn naam klikt kun je die versturen in een privébericht. Noteer ook NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en IBAN.

EDIT: Ik heb inmiddels de 'mail' van TS behandeld.
Bekijk origineel

3 reacties

Oei, je zou een bevestiging moeten krijgen met een reactietijd - hoeveel dagen het dus duurt voordat je antwoord kan verwachten. Dit ontvang je als mailtje. Het is voor mij nu ook gissen of het daadwerkelijk verstuurd is. Ik stel voor dat je mij je vraag ook nog een keer voorlegt. Wanneer je op mijn naam klikt kun je die versturen in een privébericht. Noteer ook NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en IBAN.

EDIT: Ik heb inmiddels de 'mail' van TS behandeld.
Zondag 9-10 weer een bericht naar de NS gestuurd, helaas weer zelfde probleem:
Wederom geen bevestiging via mail gehad.
Kreeg wel melding dat deze bevestiging gestuurd zou worden en binnen 5 dagen behandeld.
Bericht tot 3x toe verstuurd, email is goed ingevuld, bericht zit ook niet bij spam.
Nu dus geen idee of NS bericht heeft ontvangen
Is dit na te kijken?
Is dit na te kijken?

Helaas niet. Gelukkig hebben we contact middels een privébericht.

Reageer