Ruim 7 weken geleden heb ik een klachtenbrief naar NS gestuurd. Dit deed ik op advies van een NS medewerker die 'actief' is op dit forum. Op die brief heb ik geen reactie ontvangen. Kan iemand van NS aangeven waarom het zo lang moet duren?
Ter herinnering: het ging om een situatie waarbij ik op Tweede kerstdag met de trein wilde, om naar familie te reizen, omdat iemand waarmee ik de avond ervoor had gedineerd op weg naar huis bleek te zijn verongelukt. Helaas reden er geen treinen, vanwege een stremming. Ondanks de enorme moeite die een conductrice voor mij heeft gedaan, kon vervangend vervoer niet voor mij geregeld worden. De conductrice, aan wie ik mijn verhaal heb gedaan, werd telefonisch simpelweg uitgescholden door degene die het moest regelen. Wel werd er prioriteit gegeven aan het regelen van vervoer voor mensen die naar Eindhoven Airport moesten.
In mijn brief heb ik nogmaals gevraagd naar de reden waarom er voor mij niets geregeld kon worden. Daarop kreeg ik via dit forum immers geen antwoord, omdat de NS'ers (zoals Laura, Thijs en Klaas Jan) er geen moeite voor wilden doen. Volgens hen moest ik maar een brief sturen. Dat heb ik dus gedaan, maar daarop ontvang ik dus ook geen reactie. Ik wil toch dat het een en ander uitgezocht wordt. Hoe krijg ik dat voor elkaar?