beantwoord

Geen respons op 2 weken emailen

  • 2 februari 2018
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Ik wacht al 2 weken op antwoord op mijn vraag, krijg steeds een standaard gegenereerd ( ontvangstbevestiging)e-mailtje terug.
Inhoud:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u ons een e-mail gestuurd. Helaas is het ons niet gelukt u binnen 5 werkdagen te antwoorden. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hopen uw bericht alsnog zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden.
Men beloofd op de site binnen 5 dagen te reageren, we zijn nu al 2 weken verder en 3 standaard gegenereerde ontvangsbevestigingen verder..
icon

Beste antwoord door Thom 2 februari 2018, 09:02

Met alle respect, maar emails worden doorgaans pas na acht weken of meer beantwoord. Het is de praktijk. Veel beter is het om contact op te nemen via onderstaande kanalen:


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Met alle respect, maar emails worden doorgaans pas na acht weken of meer beantwoord. Het is de praktijk. Veel beter is het om contact op te nemen via onderstaande kanalen:


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Reputatie 7
Hallo Pearl2000 en welkom op het NS Serviceforum.

Helaas kampen wij met een achterstand in onze mailbox op bepaalde stromen. Dat is niet prettig, dat realiseren wij ons ook, maar we werken met man en macht eraan om deze achterstand weg te werken. De kanalen die Thom beschrijft, met name Chat en Social Media, kunnen je direct van een antwoord voorzien. Excuses voor het ongemak.

Reageer