gegevens van trein onderdeel gezocht | NS Community
beantwoord

gegevens van trein onderdeel gezocht

  • 20 March 2021
  • 8 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo,

Ik hoop dat jullie me willen helpen.

Ik snap namelijk dat het volgende een vreemde vraag is, maar het zou toch zomaar kunnen dat jullie me zouden kunnen helpen.

Ik heb recentelijk een onderdeel van een trein op een veiling gekocht.

Het betreft een onderdeel van Alstom Transport met artikelnummer DTR0000172342. en Spec. 11009936-]issue 01]

Het is een soort display unit voor in het dashboard met 3 rijen van 7 lampjes met teksten zoals "Hoog sp", "warme aspot", etc.

En het zou zomaar kunnen dat jullie onderhoudsdocumentatie van dit onderdeel hebben met daarin zaken zoals aanstuurspanning en aansluitschema.

Dus, ik zou het bijzonder waarderen als jullie me zouden willen helpen met bijvoorbeeld een pdf van dit onderdeel.

Dan kan ik weer enig leven in de unit krijgen en tentoonstellen als we met de modelspoorvereniging op pad gaan.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Baten

icon

Beste antwoord door Dalvrij Reiziger 30 March 2021, 11:34

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Kwoot en welkom op de NS Community! 

Ik snap heel goed dat je hier graag wat meer informatie over wil ontvangen. Ik ga proberen wat voor je uit te zoeken, maar ik durf je geen beloftes te maken! Hopelijk kom ik zo snel mogelijk bij je terug met nieuws!

Ik heb inmiddels achter de schermen wat dingen vernomen, maar kan helaas nog niks met je delen. Dit is namelijk een kwestie waarover we in overleg zijn. Over wat er precies wel en niet gedeeld mag worden. Zodra ik meer weet, meld ik mij weer natuurlijk! 

Hallo Sanne,

 

Nou, ik ben benieuwd hoor! Veel succes!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Baten

Reputatie 3

Hallo Kwoot

 

Ik werk bij Alstom Transport

DTR Nummers komen mij bekend voor..

Ik zal morgen eens in ons magazijn kijken!

Groet!

Ja dat zou top zijn! Als ik bijvoorbeeld weet wat voor stekker er gebruikt wordt kan ik daar aan mijn kant weer op aansluiten bijvoorbeeld.

Reputatie 3

Hallo kwoot

 

Ik heb hier op Alstom navraag gedaan en het antwoord is dat wij dit artikel in 2016 voor het laatst gebruikt hebben en waarschijnlijk niet meer zullen toepassen Onze magazijn meester heeft in het systeem gekeken en helaas geen handleiding meer kunnen vinden, sorry.  Wel zijn er nog enige tientallen foto-s beschikbaar

Hallo,

Dat is spijtig om te horen. Betekent dat dan misschien dat de handleiding is gearchiveerd bij het spoorwegmuseum?

Met vriendelijke groet,

Jeroen Baten

Goedemiddag! 

Helaas heb ik nog geen nieuwe update! Ik hou het in de gaten

Reageer