beantwoord

Geld nog niet ontvangen

  • 5 september 2017
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

ik heb nog steeds mijn geld niet terug kenmerk 5049461081 relatienmr 15395137
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 8 september 2017, 10:51

Update: Door een systeemfout is de uitbetaling niet doorgevoerd. Ik heb bij deze het bedrag alsnog overgemaakt en pwl nieuwkerk ontvangt z.s.m. het bedrag op de bankrekening 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, pwl nieuwkerk

Wat vervelend dat je nog geen restitutie hebt ontvangen. Ik zou graag met je willen meekijken waarom dit nog niet is gebeurd. Kun je mij de onderstaande gegevens toesturen via een privebericht? Deze kun je sturen door op mijn naam te klikken. Dan kan ik je gegevens erbij pakken.
  • Voorletters & achternaam
  • Geboortedatum
  • Postcode & huisnummer
  • IBAN
Ik heb je bericht verwijderd omdat je nu jouw persoonsgegevens openbaar hebt gestuurd. Zou je alle opgevraagde gegevens via een privebericht kunnen toesturen? Je kunt dit doen door op mijn naam te klikken 🙂
Update: Door een systeemfout is de uitbetaling niet doorgevoerd. Ik heb bij deze het bedrag alsnog overgemaakt en pwl nieuwkerk ontvangt z.s.m. het bedrag op de bankrekening 🙂

Reageer