beantwoord

geld terug

• 21 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 186 Bekeken

Hoe lang duurt het voordat je antwoord krijgt op een geld terug claim? Eind augustus iets ingediend, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 21 oktober 2015, 09:51

Hoi Mirretje, en welkom!

Gaat het om Geld terug bij vertraging, of een ander soort claim? Eerst krijg je bericht van ons, waarin staat of je wel of geen vergoeding krijgt. Dan duurt het meestal nog zo'n twee weken.
Bekijk origineel

10 reacties

Goed om te horen! Bedankt dat je dit nog even terugkoppelt hier.
Gisteren lag er een brief in de brievenbus van de NS over mijn ingediende claim! Ze hebben excuses aangeboden voor de late reactie. Ik had het bericht dus net te vroeg geplaatst op dit forum. In ieder geval bedankt voor jullie reactie's!
Slim van je! 24 augustus is inderdaad al even geleden. Ik wil je vragen om toch nog even te wachten. Duurt het je toch te lang, dan mag je mij eind deze week best een privébericht sturen met alle claimgegevens en jouw persoonlijke gegevens, dan regel ik het voor je.

Ik wacht nog even af en anders stuur ik u inderdaad even een berichtje...
Slim van je! 24 augustus is inderdaad al even geleden. Ik wil je vragen om toch nog even te wachten. Duurt het je toch te lang, dan mag je mij eind deze week best een privébericht sturen met alle claimgegevens en jouw persoonlijke gegevens, dan regel ik het voor je.
Ook voor het formulier geldt dat je eerst bericht krijgt van ons. Heb je het zelf op de post gedaan, dan is het sneller binnen dan wanneer je dit via het loket doet.

Ja zelf op de post gedaan. Op het werk breng ik altijd de post weg, dus ik weet ook zeker dat hij bij het postkantoor is afgegeven hihi. De vertraging vond plaats op 22 augustus, dus ik heb het formulier rond 24 of 25 augustus naar de NS opgestuurd...
Ook voor het formulier geldt dat je eerst bericht krijgt van ons. Heb je het zelf op de post gedaan, dan is het sneller binnen dan wanneer je dit via het loket doet.
Hoi Mirretje, en welkom!

Gaat het om Geld terug bij vertraging, of een ander soort claim? Eerst krijg je bericht van ons, waarin staat of je wel of geen vergoeding krijgt. Dan duurt het meestal nog zo'n twee weken.

Oh echt? Ik heb niets ontvangen. Het gaat om Geld terug bij vertraging... ik had het via een formulier ingediend (deze had ik bij een NS Balie ontvangen).
Via een formulier. Vond het al lang duren, dus dacht ik stel de vraag hier even.
Hoi Mirretje, en welkom!

Over het algemeen duurt zoiets maximaal 6 weken. Maar ik heb ook meegemaakt dat het langer duurde... Wellicht is er iets fout gegaan. Heb je de claim ingediend via een formulier of via een Mijn NS-account?

Reageer