beantwoord

Geld terug

• 24 april 2019
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Hi , ik heb gebeld naar jullie en u collega zegt dat moet ik hier sturen en jullie hebben op 1april en 23 april van mijn rekening 52€ gepakt vroeg mij af waarom en onder heb ik mijn bewijs.

Foto verwijderd door moderator*
icon

Beste antwoord door Thom 24 april 2019, 17:01

Heeft u een Dalvoordeelabonnement en dat niet opgezegd? Meestal is dat de oorzaak dat er 52 euro wordt afgeschreven. U kunt contact opnemen met Klantenservice en dan krijgt u, als u alsnog opzegt en als u het meer dan een jaar heeft, een evenredig deel terug. In dit geval € 52,00 - €4,33 = 47,67.

Als er twee keer een bedrag van 52 euro is afgeschreven, dan is dat van hieruit niet met zekerheid te duiden,

Er is geen geld van uw rekening 'gepakt', maar er is waarschijnlijk een abonnement, dat u al had, verlengd.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft u een Dalvoordeelabonnement en dat niet opgezegd? Meestal is dat de oorzaak dat er 52 euro wordt afgeschreven. U kunt contact opnemen met Klantenservice en dan krijgt u, als u alsnog opzegt en als u het meer dan een jaar heeft, een evenredig deel terug. In dit geval € 52,00 - €4,33 = 47,67.

Als er twee keer een bedrag van 52 euro is afgeschreven, dan is dat van hieruit niet met zekerheid te duiden,

Er is geen geld van uw rekening 'gepakt', maar er is waarschijnlijk een abonnement, dat u al had, verlengd.
Hallo Mahboubeh en welkom bij de NS Community,

Zoals Thom al aangaf zijn dit waarschijnlijk kosten voor een Dal Voordeel. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice?

Reageer