beantwoord

Geld terug

  • 9 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 329 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo. 

6 juli heb ik gebelt met ns. Mij is toegezegt dat binnen 2 weken geld terug gestort zal worden. Maar tot heden heb ik niks ontvangen. 

Beetje jammer dat er iets beloofd word en niet na gekomen wordt. 

 

icon

Beste antwoord door Thom 9 augustus 2020, 22:20

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice hoe het zit in uw geval. Als NS u geld toezegt, dan krijgt u dat in elk geval. Er is geen reden om kwade trouw te veronderstellen.

 


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice hoe het zit in uw geval. Als NS u geld toezegt, dan krijgt u dat in elk geval. Er is geen reden om kwade trouw te veronderstellen.

 


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reageer