.
Welkom bij de NS Community!
Via Mijn NS of de klantenservice kan je de extra kosten voor een gemiste in/uitcheck terugvragen (enkele keren per jaar),
Of via www.uitcheckgemist.nl maar die hadden de afgelopen week wat problemen met transacties bij de NS.
Of via www.uitcheckgemist.nl maar die hadden de afgelopen week wat problemen met transacties bij de NS.
Nog steeds en duurt al twee weken twee inmiddels.

Reactie verwijderd, bleek geen antwoord op eerder gestelde maar later verwijderde vraag.
Gaat om transacties met een OV-chipkaart, vandaar het antwoord van
Gaat om transacties met een OV-chipkaart, vandaar het antwoord van
Dat staat niet in het bericht van TS. Ik zie alleen de titel.
Het bericht is aangepast. Er stond dat er met €20 saldo ingecheckt was in Enschede en er bij het uitchecken in Utrecht een probleem was met onvoldoende saldo, waardoor er €20 extra afgeschreven zou zijn.
Ik vraag me af hoe dan? Misschien in Enschede niet ingecheckt bij NS? En/of iets met automatisch opladen met €20? Klantenservice kan het nakijken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.