Geld terug bij niet gemaakte reis

  • 7 december 2019
  • 6 reacties
  • 272 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties


6 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Via Mijn NS of de klantenservice kan je de extra kosten voor een gemiste in/uitcheck terugvragen (enkele keren per jaar),

Of via www.uitcheckgemist.nl maar die hadden de afgelopen week wat problemen met transacties bij de NS.

 

Reputatie 6
Badge +2

Of via www.uitcheckgemist.nl maar die hadden de afgelopen week wat problemen met transacties bij de NS.

 

Nog steeds en duurt al twee weken twee inmiddels.

 

Reputatie 7
Badge +3

Reactie verwijderd, bleek geen antwoord op eerder gestelde maar later verwijderde vraag.

 

Reputatie 6
Badge +2

Gaat om transacties met een OV-chipkaart, vandaar het antwoord van @Robert B

Reputatie 7
Badge +3

Gaat om transacties met een OV-chipkaart, vandaar het antwoord van @Robert B


Dat staat niet in het bericht van TS. Ik zie alleen de titel.

Badge +3

Het bericht is aangepast. Er stond dat er met €20 saldo ingecheckt was in Enschede en er bij het uitchecken in Utrecht een probleem was met onvoldoende saldo, waardoor er €20 extra afgeschreven zou zijn.

Ik vraag me af hoe dan? Misschien in Enschede niet ingecheckt bij NS? En/of iets met automatisch opladen met €20? Klantenservice kan het nakijken.

Reageer