beantwoord

Geld terug e ticket datum in de toekomst

• 11 april 2019
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Afgelopen maandag heb ik een eticket gekocht, per ongeluk met de datum van aankomende maandag. Echter, ik ga dan niet met de trein. Het is een treinkaartje van Tiel naar Rotterdam. Op welke manier kan ik geld terugvorderen?
icon

Beste antwoord door Thom 11 april 2019, 15:57

Als u hem al heeft gedownload, dan is er geen manier om de e-ticket terug te 'vorderen'. Van een claim of een vordering is ook geen sprake. Er is geen mogelijkheid om na te gaan of de ticket is gebruikt of niet. U kunt er sowieso die dag mee reizen en dan zou het een gratis ticket worden als u het geld terug kreeg. Het beste is het om op die dag het kaartje toch te gebruiken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u hem al heeft gedownload, dan is er geen manier om de e-ticket terug te 'vorderen'. Van een claim of een vordering is ook geen sprake. Er is geen mogelijkheid om na te gaan of de ticket is gebruikt of niet. U kunt er sowieso die dag mee reizen en dan zou het een gratis ticket worden als u het geld terug kreeg. Het beste is het om op die dag het kaartje toch te gebruiken.
Reputatie 7
Badge +3
volgens de voorwaarden is er bij aankoop van een e-ticket geen restitutie mogelijk. U heeft gewoon pech, behalve als u het ticket nog niet gedownload/opgehaald heeft dan zou u contact op kunnen nemen met de klantenservice.
Hoi Vick2019 en welkom bij de Community!

Precies wat Thom en MoDe zeggen. Als je het ticket nog niet geopend hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Als je het ticket al wel geopend hebt, dan kunnen we helaas geen restitutie geven.

Reageer