beantwoord

Geld terug e-tickets (traject vrij maand)

• 28 december 2017
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Een tijdje geleden is mijn ov-chipkaart gebroken. Hierdoor kon ik geen gebruik maken van mijn Traject Vrij Maandabonnement. Daarom heb ik gebruik gemaakt van e-tickets via de NS app.
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is het totaalbedrag á 31.50 euro terug te krijgen, omdat het niet mogelijk was om mijn abonnement te gebruiken. Ik heb hier al een mail over gestuurd (kenmerk 5057226446), maar helaas nog geen reactie op gehad.
Kan ik het geld hiervoor terugkrijgen en hoe kan ik de e-tickets opsturen? Ik heb deze in een pdf-bestandje gezet dus kan ze evt. zo opsturen.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Iris NS 28 december 2017, 21:46

Hoi reflector,

het kan even duren voordat je antwoord krijgt op je mail. Je kunt het beste de ordernummers/ticketnummers, IBAN en NAW-gegevens in je mail vermelden, dan kan kan het direct worden afgehandeld als er coulance wordt toegepast voor deze situatie. Je hoeft de daadwerkelijke tickets niet op te sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi reflector,

het kan even duren voordat je antwoord krijgt op je mail. Je kunt het beste de ordernummers/ticketnummers, IBAN en NAW-gegevens in je mail vermelden, dan kan kan het direct worden afgehandeld als er coulance wordt toegepast voor deze situatie. Je hoeft de daadwerkelijke tickets niet op te sturen.

Reageer