Ik zou graag willen weten of het mogelijk is het totaalbedrag á 31.50 euro terug te krijgen, omdat het niet mogelijk was om mijn abonnement te gebruiken. Ik heb hier al een mail over gestuurd (kenmerk 5057226446), maar helaas nog geen reactie op gehad.
Kan ik het geld hiervoor terugkrijgen en hoe kan ik de e-tickets opsturen? Ik heb deze in een pdf-bestandje gezet dus kan ze evt. zo opsturen.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Iris NS
Hoi reflector,
het kan even duren voordat je antwoord krijgt op je mail. Je kunt het beste de ordernummers/ticketnummers, IBAN en NAW-gegevens in je mail vermelden, dan kan kan het direct worden afgehandeld als er coulance wordt toegepast voor deze situatie. Je hoeft de daadwerkelijke tickets niet op te sturen.
Bekijk origineel
het kan even duren voordat je antwoord krijgt op je mail. Je kunt het beste de ordernummers/ticketnummers, IBAN en NAW-gegevens in je mail vermelden, dan kan kan het direct worden afgehandeld als er coulance wordt toegepast voor deze situatie. Je hoeft de daadwerkelijke tickets niet op te sturen.