beantwoord

Geld terug vanwege dat een lijnbus eerder ging

  • 29 juli 2018
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb rond 3u s'ochtend op zondag 29 juli een kaartje gekocht voor Amsterdam centraal naar Hoorn, niet wetende dat je die niet in de nachtbussen kon gebruiken. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is mijn geld terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 juli 2018, 09:30

Hallo Yomairoscheuer en welkom bij de NS Community,

Je kan in dit geval geen geld terug krijgen. Je hebt, zoals ik het begrijp, een treinkaartje gekocht en deze ook gebruikt. Dat je eerder kon thuis komen door met de lijnbus te gaan is spijtig, maar dat is geen reden om je geld terug te vragen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Een vreemd excuus want treinkaartjes zijn nooit geldig in lijnbussen.
Badge +3
Waar heb je het kaartje gekocht en wat voor kaartje is dat? Als het een chipkaartje is dan NIET mee inchecken (kan niet in de bus, maar dus ook niet doen op het station!) en naar een Tickets & Service balie gaan...
Hallo Yomairoscheuer en welkom bij de NS Community,

Je kan in dit geval geen geld terug krijgen. Je hebt, zoals ik het begrijp, een treinkaartje gekocht en deze ook gebruikt. Dat je eerder kon thuis komen door met de lijnbus te gaan is spijtig, maar dat is geen reden om je geld terug te vragen.

Reageer